Modtog også en bunke mails i nat - 8stk hertil morgen :)
Der gik kuk i vores mail udsending, den skulle være stoppet nu og er ved at blive rettet, så det ikke sker igen. Vi kan ikke undskylde nok 😢
Same here 8 mails siden i aftes...
Den samme mail med emne TEST
Har lige fået en nu her kl 0815
Noteret vi er på sagen så det kan stoppes ASAP!
Godt nok irritrende, jeg har ikke fået mail om dit indlæg, der er altså noget i vejen for jeg for ikke mail fra alle tråde jeg deltager i
Noteret vi er på sagen så det kan stoppes ASAP!
Skrev Pizzadude d. 19-08-2018 09:06:27
Der er lige blevet sendt igen her kl 9:21. Og jeg har lige haft afmeldt det... Det bliver mærkeret/rapporteret som spam ved næste mail!
Har ikke fået mail om at der er kommet nye inlæg (#8,#9)
Er jeg den eneste med manglende mail ved nye indlæg i de tråd man overvåger?
Har HWT fået virus eller noget andet som påvirker nye mail ved nye indlæg?
Og her kl 9:50 kom der så en mere... Så rapporteret som spam! (12 mails)
Der er lige blevet sendt igen her kl 9:21. Og jeg har lige haft afmeldt det... Det bliver mærkeret/rapporteret som spam ved næste mail!
Skrev Lexdk d. 19-08-2018 09:23:54
Bliver ved med at modtage dem. Har nu afmeldt NB og blacklistet hwt mails :(
De kommer stadig konstant....
Så stop dog!. Jeg har netop modtaget min 11. mail. Og de ender hermed i spam-mappen fremover. Tak for ingenting.
Er oppe på mindst 16 og vil gerne modtage mail fra ALLE tråde jeg overvåger og ikke med ca 25 min forsinkelse eller mere.
Det er muligt at skylden ligger hos mig (beklager dybt)
Vi skulle teste om nyhedsmail funktionen virker, og jeg har så sendt en test til min egen mail adresse - men det er åbenbart blevet sendt til alle - sorry..
Kan i fortælle hvad overskrifte i det nyhedsbrev i har modtager er ?
(Bare de første par linier, så vi kan finde ud af om det er samme nyhedsbrev vi taler om)
The Boss
Jeg har fået det samme nyhedsbrev 8 gange med overskriften
Vi skulle teste om nyhedsmail funktionen virker, og jeg har så sendt en test til min egen mail adresse - men det er åbenbart blevet sendt til alle - sorry..
(Bare de første par linier, så vi kan finde ud af om det er samme nyhedsbrev vi taler om)
The Boss
Skrev The Boss d. 19-08-2018 10:18:19
18-08-2018 Test - August 2018 TEST - August 2018 Så er vi i gang efter sommerferien - med test af: Sennheiser GSP600 Professional Gaming Headset : HwT har Sennh
Har du gjort det 16 gange?
The Boss
Mine overskrifter lyde:
The Boss
Hvor mange skal man op på før man har en chance for at vinde ugens op præmie 🤣
12 mails her, seneste kl 10:37,
Mail titel hedder: Test - August 2018
Jeg har ikke mpdtaget mail af test, men mails fra tråde jeg følger med nye svar er håbløs forsinket. Som i svar i går, fik den først i dag.
Modtog hele 12 stks her imellem 22:17 i går og så 11:05 idag
Jeg modtog 12 stks herfra
Tak for info, der arbejdes på at stoppe den service der sender nyhedsbreve ud...
12 stks her den seneste 11:05
ja desværre nogen gange kan jeg nøjes med 1½ times forsinkelse
Jeg har ikke mpdtaget mail af test, men mails fra tråde jeg følger med nye svar er håbløs forsinket. Som i svar i går, fik den først i dag.
Skrev skylineGTR d. 19-08-2018 11:18:44
Har igen fået fejl når jeg skulle tilføje svar,næsten som om hwt køre langsommere end den plejer 😕
Rolig nu.. De arbejder jo på at fixe fejlen. Godt nok er det en "robot" der sender dem ud, men det er mennesker der skal fixe den "robot".
Enten bare slet dem når de kommer, eller lav et filter som sletter mailen med den tekst..
God søndag.
Vi beklager fejlen.
Vi har fået stoppet nyhedsbrevet.
Spørger her i stedet for at starte en ny tråd. Virker
"Overvåg denne tråd?" ikke længere?
Overvåg denne tråd? bliver der ikke aut sat flueben ved
Sætter flueben i. Men modtager ingen push mails at der sker noget i en tråd.
Edit: 1.maj var sidste gang jeg modtog en mail.
#35 Gasolin har gjort Devs opmærksom på det i flere tråde, op til flere gange, og der er stadig intet nyt omkring det. Så vi må bare klikke ind og søge igennem diverse poster, for at finde ud af om der er kommet svar