Jeg har lige skiftet mine 2 kingston nvme x2 (brugte kun den ene) ud med en samsung 970 evo på 500gb og vil lige høre om den køre som den skal i hastigheden
Kan dog ikke få den min crystal disc til at vise 4KiBQ32T1 cog 4KiBQ1T1
Hvis du vil køre 4K Q1T1 så hente CrystalDiskMark 6.0, der er den valgt som standard. Jeg kan dog ikke huske om 4K Q32T1 er der.
stadig ikke som guru3d måler det til, specielt 4KiBQ32T1 Read og Write (ved godt jeg IKKE har et high end bundkort)
Du vil aldrig få de samme tal som dem. Du tester på dit OS drev, de på et tomt.
Vil bare lige høre om den køre som den skal, har efterfølgende installeret samsungs nvme driver.
Er det en EVO ? I så fald ser det rimeligt ud, bruger selv en 500GB EVO og der ligger tallene kun lidt højere end dine. Jeg kører i7 6700K på et Asrock Z170 EXTREME 7+ bundkort og med 16 GB 3200MHz G.Skill RAM på en ret friskt installeret Windows 10 PRO. Hvordan kan du køre en i5 8400 på et X470 bundkort? :) well du har nok ikke fået udfyldt det hele i din profil.
Det er en evo, mine spec er opdateret
Da jeg kort havde en kingston A1000 nvme x2 ssd
I copy-benchmarken er program en del hurtigere, hvorfor ved jeg ikke, en samsung 970 evo 500gb nvme (x4) burde banke en Kingston A1000 M.2 NVMe SSD (x2) i alle kategorier, også selv om samsung ssden kun er en evo