Har en Windows 7 som jeg engang opgraderde til Windows 10 da det var gratis. Nu har jeg omformateret min ssd til 7 og vil gerne have 10 igen. Skal jeg så downloade dette værktøj fra Microsoft og køre den eller hvordan?
Ja du kan sagtens hente det program og lave win 10 på et usb pen og derefter installere win.
Ja eller bare installere windows 10 oven i 7'ern. Det fungerer fint. Det har jeg gjort et utal af gange 🙂
Super. Tror bare jeg installerer 10 oven i:)
Hov skal jeg betale for det når jeg har haft opgraderet til w 10 en gang tidligere?
Nej licensen er bundet til din hardware konfiguration, og den er så vidt jeg læser det ikke ændret.
Jeg har nu altid brugt min Windows 7 key til windows 10
Vildt nok at jeg har lidt dårligere fps i spil, og lidt dårligere score i test med Windows 10 end jeg havde i Windows 7. Hvad sker der lige for det? Har slået spillelinje fra og dvr men syns ikke det gav noget:(
Det er rigtig nok med de senere opgraderinger, samt sikkerhedsopdateringerne til Intel CPUer, der lukker nogle huller spectre og meltdown huller (blaim Intel!).
Vildt nok at jeg har lidt dårligere fps i spil, og lidt dårligere score i test med Windows 10 end jeg havde i Windows 7. Hvad sker der lige for det? Har slået spillelinje fra og dvr men syns ikke det gav noget:(
Skrev superman d. 07-09-2018 00:51:07