Phonetic er gået bort

Hyggehjørnet d.  26. september. 2018, skrevet af Burgurne
Vist: 1530 gange.

Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-09-2018 21:04:05
Svar/Indlæg:
5874/1287

Hej.

Jeg regner ikke rigtig Dailyrush.dk for en konkurrent til hwt.dk, og da jeg er bruger begge steder (har været på DailyRush.dk siden 2001), så håber jeg det er OK at bringe denne nyhed her:

Jan "Phonetic" de Sousa er gået bort efter kort tids sygdom:

Læs evt. mere her:

https://www.dailyrush.dk/nyhed...


Der bliver færre og færre af disse ildsjæle der var med til at starte forum-alderen op. Som her på hwt.dk, er dailyrush et gamingsite, dog baseret på spil og ikke hardware, men med et tilhørende forum, hvor man kan skrive om (næsten) alt.

The Boss, jeg håber ikke jeg overtræder nogen regel ved at skrive dette om din kollega.

Phonetic, hvil i fred.


NightBreaker
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-09-2018 21:50:55
Svar/Indlæg:
857/27

Ja, jeg så det godt på DR. Sgu en virkelig trist nyhed. Han gjorde sgu så meget godt for alle. Har været DR bruger i mange år siden 2000. Er mit go to site for gaming. Lige som mit go to site for hardware er her. Sgu en trist, trist trist nyhed. 



Klump
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2018 06:23:04
Svar/Indlæg:
447/2

Rigtig trist nyhed.

Har kendt Jan i rigtig mange år og hans passion for Daily Rush og hele det danske gaming community kunne man bestemt ikke tag fejl af. Har selv været en del af deres staff derinde og været med til en del af de DR Fester som der blev afholdt, hvor Jan selv deltog i. Virkelig en rigtig flink og sjov fyr, som desværre er gået bort alt for tidligt. 



Micks
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2018 14:42:57
Svar/Indlæg:
1145/40

Mega triste news, news man godt ville være foruden.


Simpelthen for tidligt!



Lusingando
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2018 14:57:00
Svar/Indlæg:
171/14

Dailyrush har altid været mit go-to-sted når det gælder gaming community, hvor HWT er hardware mekka. 

Det er super trist at han skulle væk herfra så tidligt! 

Jeg kan kun opfordre dem som har en DR bruger, til at donere en flad 20'er som nu går til kræftens bekæmpelse: https://www.dailyrush.dk/debat...