Hej, kunne godt overveje at delidde min 8700k, og ville derfor høre om der var en venlig sjæl som havde et delid tool liggende som man lige kunne benytte i 2min :D
Må jeg spørge hvorfor?
Du sænker temp. nogle grader men det giver kun mening hvis du benchmarker helt vildt - selv alm. OC klarer en 8700K fint med den paste den er født med.
jeg sænker temps ja, den primære grund
Hvad er dine nuværende stats. Idle/Load?
Er det ikke underordnet? jeg søger bare en som har et delid tool som man kunne låne i 2min? Ikke råd eller kommentarer udover det som forummet handler om 😊
#1 Man sænker den ikke bare med nogen grader ved et delid. Du vinder op til 20 grader på det og en i7 8700k bliver MEGET varm når man ocer den.
Jeg har delided min i7 7700k og jeg vandt omkring 20 grader på det og det har gjort at mit 4.9Ghz OC ligger på 50 grader ved gaming. Inden delid lå jeg på 70C ved gaming med et OC på 4.8Ghz. Så man vinder fandme meget ved at delide og jeg kunne også sætte min Vcore ned til 1.296. MEN man mister også sin garanti ved det.
Præcis, derfor er min primære grund temperaturen :)
Det er nu ret svært at ødelægge noget med bladet fra en hobbykniv, har selv delided min 8600k gik fra et 95 grader ved 5GHz på varmeste core til maks 76 ved 5.1GHz. Så det kan helt bestemt godt betale sig :)
Jamen du holder dig bare til den metode så :)
jeg vil ikke benytte den denne gang :)
har engang gjord det på en 4770K uden problemer, men jeg vil ikke gøre det nu, derfor Delid tool intet andet :)
#0 Har du overvejet bare at benytte Delid.dk? Han skulle have ret god feedback
Var jeg dig valgte jeg også den løsning fra delid.dk hvor man samtidig får sat en custom made cobber ihs på.
Jeg kommer ikke til at benytte Delid.dk tak, jeg gør det selv med Delid tool, hvis der er en der har ellers køber jeg et selv
og kan bestille sådan en Copper ihs hjem fra polen til meget billigere penge end de tager for dem :)
Ja de tager 500kr for en chopper ihs, kan bestille nogen magen til til 119kr plus 38kr i fragt :)
ahh, de er inklusiv delid, men stadig, så tror jeg bare jeg delidder selv og bestiler en chopper ihs, stadig billigere 🤣
https://hwt.dk/marked/369836/S...
Har brugt dette til min daværende 7700K med gode resultater