https://finans.dk/erhverv/ECE1...
De lover ingen ændringer på kort/mellemlang sigt, vi får se, jeg er rigtig glad for den gode kundeservice hos Hiper, hvilket man ikke kan sige om TDC.
De lover ingen ændringer på kort/mellemlang sigt 🤣
Sjaw sjaw TDC 🙄
Ja det var noget af en skod nyhed. 😈
haha ingen ændringer øh... hvad gør TDC ved alle deres internet og tv og yousee det også deres, de stiger hvert år :-p
for helvede da.. nu har man lige skiftet fra yousee/tdc til hiper.. så kan man gå tilbage til deres åndsvage prisstigninger og ringe kunde kvalitet...
Vi husker jo alle hvad TDC gjorde ved Plenti.
Sådan noget snot - skod TDC med verdens ringeste kundeservice - Hvergang man tror man er blevet fri for deres lårt så dukker de op og køber op - fåkke møg firma
Mon ikke i også får mulighed for at skifte til Telia eller Telenor, som dengang med Plenty?
Surprise surprise.
Det er "kun" 3. selskab tidligere Fullrate stiftere sælger til TDC :)
Ud over det så har TDC måske nok den dårligste kundeservice, men de leverer en af de bedste internet og tv produkter på markedet (kvaliteten af teknikken bag).
Hvis man er anti TDC så må man købe sig noget 4G fra Telenor/Telia/3, eller finde et fiber/boligforeningsnet som ikke benytter TDC's kabler/infrastruktur. I de store byer er der somregel et par muligheder for dette, og på landet er det kun elselskabernes fiber.
Anti-folk der har købt Hiper har hele tiden smidt penge direkte ned i TDC's lomme. Hele Hiper's platform var baseret på den infrastruktur TDC ejer som de er tvunget til at holde åben for gensalg pga. monopol.
TDC ville gerne have andel i Hyper.
SE er opkøbt, så ved ikke om kommer til gå ud over deres fiberleverandør kendt, som Stofa.
Store nyheder i Esbjerg er SE købt op af nord jydsk el firma.
Det kan ske Stofa bliver tvunget til skrue på prisen af nye ejer.
#9 Det er ikke så meget om at være anti-TDC eller deres produkter er dårlig.
Problemet er deres elendige kundeservice og jo større de bliver jo mere umuligt bliver det at komme igennem til deres kundeservice.
Nu tilføjer de lige 47.000 nye kunder fra Hiper og det er til en komplet nedbrudt kundeservice - hvordan tror du det kommer til at gå med at komme i kontakt med dem fremover?