Fåck Yousee

Apple d.  18. oktober. 2018, skrevet af CDCRenegade
Vist: 1829 gange.

CDCRenegade
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
18-10-2018 16:08:33
Svar/Indlæg:
1919/73

Hej

Så er der hul igennem til en teknikker, hvornår kan du være hjemme og tage imod teknikker?

Onsdag 17.10.18 mellem 7:30-16

Torsdag 18.10.18 mellem 7:30-16

Fredag 19.10.18 mellem 7:30-16

Tidsrummet vil være mellem 7:30 – 16:00 Teknikker vil ringe til kunden 30 min før ankomst.


Svar: Jeg kan være hjemme torsdag (i dag)

Nu er klokken over 16 og ingen er dukket op eller har ringet. Fed måde at spilde en dag på.

Fåck Yousee


Nu kan de så sige farvel til 250 kunder i næste uge og de var advaret om at det var deres sidste chance.










Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af CDCRenegade d. 18-10-2018 16:09:52.
Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-10-2018 16:21:06
Svar/Indlæg:
5874/1287

Det er da ufatteligt, at TDC ikke har bedre styr på deres teknikere!! De må sgu da vide bare lidt om, hvor de befinder sig, og hvornår de kan være fremme. Den var aldrig gået i min branche (hydraulik til offshore). 



Boomboy
 
Overclocker
Tilføjet:
18-10-2018 16:41:39
Svar/Indlæg:
351/36

Den var aldrig gået i andre brancher....
Og så er det de underuddannede og underbetalte supportere som tager telefonen og skal tage affaldet..

Anyway, du skal have fat på eks.  Fibia, for at undgå TDC teknikere.



damp
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-10-2018 17:10:49
Svar/Indlæg:
1040/106

Nåede du at få en "reminder" via sms?

Og fik du en bekræft via mail / brev, på tekniker besøg ? 



CDCRenegade
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
18-10-2018 17:36:50
Svar/Indlæg:
1919/73

#2

Hvis det så bare havde været en stakkel overbebyrdet supporter - men det er deres Large Account Manager. Heldigvis så har jeg en kontrakt liggende i skuffen med de første 250 kunder vi skal ud og finde en ny leverandør til og så er de øvrige ca. 13.000 kunder i næste ombæring.

Så kan deres  Large Account Manager så begynde at forklare sin chef hvordan det er lykkes ham at miste knap 14.000 kunder 







Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af CDCRenegade d. 18-10-2018 17:37:09.


phansen
 
Superbruger
Tilføjet:
18-10-2018 17:50:13
Svar/Indlæg:
492/0

Nåede du at få en "reminder" via sms?

Og fik du en bekræft via mail / brev, på tekniker besøg ? 


Skrev damp barn d. 18-10-2018 17:10:49
Folk skriver om det af og til på Yousees facebookside, så det er ikke et enkeltstående tilfælde at noget går galt et sted.


CDCRenegade
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
18-10-2018 17:56:44
Svar/Indlæg:
1919/73

#3

Jeg fik en mail om at de ville komme - Jeg skulle blot vælge en dag hvilket jeg gjorde da jeg besvarede den mail de havde sendt en time efter jeg modtog den og siden har jeg intet hørt fra dem.

Men man skulle tro at når de beder en om af vælge en dag så læser de vel de svar de modtager.


Men pyt med det Yousee er færdige som vores tv leverandør





damp
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-10-2018 18:11:55
Svar/Indlæg:
1040/106

#5 i know, det sker skam tit at der går noget galt på det område.

Men hvis besøget er bekræftet og tekniker ikke har givet lyd fra sig, det skod..

#6 Ja sådan er det, gl med ny leverandør..



Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-10-2018 18:47:17
Svar/Indlæg:
6181/270

Det kender jeg godt til.
Man får planlagt med arbejdet at man kan tage lidt afspadsering så man kan være hjemme til en aftale og finder ud af sent på eftermiddagen at teknikeren ikke dukker op alligevel som aftalt.




cellkill
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2018 07:27:26
Svar/Indlæg:
246/26

Dette er nogle år siden, men skulle også have besøg af en tekniker som så kom og selv var lidt irriteret.

-

De sidder bare der inde på kontoret og kan se vi tekniker er i området men tænker ikke over vi er ved en anden kunde. Du er heldig jeg kunne komme nu fordi jeg ikke har det i bilen til den anden kunde jeg skulle have været ved nu.
Dem på kontoret skulle prøve at komme ud, det tager nemlig ikke altid kun 5-10min ved hver kunde.




Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af cellkill d. 19-10-2018 07:28:08.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
19-10-2018 09:49:59
Svar/Indlæg:
15982/637

Ja i går havde vi besøg af en elektriker og han sagde, at de havde så mange akut opgaver, at en kunde han skulle have været ude ved kl. 7, skulle han ud til lige efter besøget hos os - som han skulle have være ved i går. Så jeg tror ikke, at teknikere mv gør tingene af dovenskab, men der er bare ofte akut opgaver, der kan vælte tidsplaner og koordinering af opgaver på en dag.



CDCRenegade
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
19-10-2018 09:59:32
Svar/Indlæg:
1919/73

#10 - Det skyldes ikke travlhed ifg. den mail jeg modtog i går efter jeg havde brokket mig var det chefen der ikke havde læst sine mails og derfor ikke havde sendt folk ud til de forskellige opgaver - rent sjusk.


De lovede at komme en gang i næste uge hvor jeg så igen kunne sidde og vente en hel dag - for hvad fanden betyder det at jeg skal miste en arbejdsdag igen.


Jeg bad dem naturligvis at hoppe i havet og gjorde det klart at de mistede servicekontrakten og når ferien er over så vil de øvrige servicekontrakter blive gennemgået og opsagt lige så snart det er muligt.






Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2018 16:27:44
Svar/Indlæg:
5874/1287

Det er sjældent det er selve teknikerens skyld, når de kommer for sent/slet ikke kommer. Men med dovne chefer (som i #11) og skolepiger efter skoletid som "telefondamer", så vil det gå galt den ene gang efter den anden. 

Har selv heldigvis kun haft behov for 2 teknikerbesøg fra WAOO i de efterhånden mange år jeg har haft fibernet, og der har tiden passet +- 1 time hver gang. Det ene teknikerbesøg var en opgradering af fiberboksen på væggen, da jeg gik fra 100/100 til 300/300.