Hej.
Jeg er for nylig flyttet i lejlighed for mig selv, og har bestemt mig for at købe et TV Møbel fra en ny serie Ikea har. Møblet kan sammensættes som man har lyst, og jeg ved ikke om det skal være rent skabe/skuffer, eller om det skal være med sådanne små åbne rum, som på billedet her: https://www.ikea.com/dk/da/cat... #/S89200958
Mit spørgsmål er, om en Konsol, PS4 Pro, får nogen problemer med overophedning, fra at blive placeret i sådan et lille rum, hvor der ikke er nogen ventilations muligheder? Nogen der har erfaringer med lign setup?
På forhånd tak.
En kammerat jeg har, har haft noget der ligner utrolig meget, også fra Ikea.
Han endte med at måtte sætte sin ps4 (non-pro) på toppen istedet for inde i et åbent lille rum. Den blev ret hurtig varm og lukkede ned hvis ikke.
Så bliver det sgu uden de små åbne rum.
Jeg siger tak for svar ;)
Bor et 120mm hul. Smid 120mm blæser i. Derefter en USB-strømskinne (sådan en som tænder/slukker med USB) og en variabel spændingsforsyning, eller en random 12V lader og en spædingsregulering (f.eks. en Fanmate skydemodstand) så du kan justere omløbshastigheden på blæseren.
Blæseren kan fastmonteres med sådan nogle her for at dæmpe vibrationer i tv-møblet
Jeg har samme møbel med en ps4 stående i et rum uden front, og den kan godt blive temmelig lun der.
Jeg vil i hver fald ikke anbefale at have sin ps4 i en med lukket front.
Min egen ps4 og min lillebror's ps4 pro bliver varme af ingenting uanset hvor velventileret et sted de står.
Personligt overvejer jeg MEGET at skille min ps4 fra hinanden og finde på noget custum køling istedet, da den udover varmeudviklingen også larmer irriterende meget.