Jeg sidder og er ved at planlægge at smide vand i mit system, men jeg kan ikke finde ud af om det bedst kan betale sig at købe størstedelen af sine dele fra Coolerkit, eller om det bedre kan betale sig at importere udenlands fra.
btw, er der ikke noget sted i EU der sælger Barrow fittings?
du kan hurtigt spare 100-300kr eller mere, ved at købe dine ting i FX. tyskland
#2 enig, aquatuning, eller caseking har meget af hvad man skal bruge af ting, og ellers kan det virkelig godt spare sig at kigge på brugmarkedet
Jeg har bestilt en GPU køleblok, en backplate, vand og slanger fra coolerkit. Jeg kunne spare ca. 200 kroner ved at købe direkte fra EKWB, meeeen, så støtter jeg hellere en fin dansk biks. :)
Har kun gode erfaringer med coolerkit.
Lytter lige med engang da jeg vil igang med vandkøling igen.
Men noget andet er hvor det er muligt at finde mosfet + nb og sb blokke til et Asus Rampage ii extreme
#4 det gjorde de også en gang, tror det var midtdata, og computersalg hvor man fik en lille pose med vingummier
Tror det bliver svært at finde Barrow fittings og Byksi waterblocks i EU, så skal du nok prøve noget aliexpress. Men ellers hvis dine planer er overvejende EK, så bestil direkte fra ekwb.com, bare prisforskelle på en 8-10 fittings betaler fragten :) Hvis du er mere til Alphacool og Aquacomputer, så brug aquatuning.de, de har også en del andre mærker.