Der er åbningstidbud Elgiganten i Skejby på Fredag.
Bor ikke i nærheden selv - ellers var jeg squ taget op og se på grafikkort.
https://ipaper.ipapercms.dk/El... #/
Jeg var taget af sted efter et Arctis Pro headset til 499..
Er der én der skal derud? For så betaler jeg gerne for sådan et headset. Anyone? :D
Ikke dovenskab - men jeg bor nordenfjords i 9900 :)
JEg skal heldigvis forbi Århus, så satser også på jeg lige skal have nuppet sådan et sæt. Hvis der ikke er alt for meget kø 🙂
Holy moly.... fandme lige før det var værd at køre derop :D
Indrømmet, jeg er åbenbart ved at være gammel, men hvad er det i gerne vil have derfra? Måske kigger jeg efter de forkerte ting, men fandt ikke rigtig det helt store i den avis som jeg manglede :s
Det skulle da lige et nyt GFX, så mit gamle 770 kan komme på pension
ved godt det er lidt OT, men jeg tager derud for at sammensætte et nyt køkken - hvis man booker en tid i den her weekend er der 40% samt gratis montering.. det er næsten dumt ikke at gøre det hvis man står og skal udskifte køkken :D
De ti første kunder der hopper på hypen og kommer først ind i butikken, render med udmærkede ting, resten går forgæves ligesom i de glade 80'ere hvor kø-tilbuddene virkelig var the shit.
Kan I huske det?
Tosser i telte og soveposer i dagevis før butikken åbnede.
Det var tider.
Tv kunne godt bruge, lækker priser på 55” tv. Skam bilen bliver til lille side. Lidt nemmere hente i lokal for Esbjerg. kan være Bilka vil mache.
Købt mig i tv og elektronik boede i Århus fredag.
Gad faktisk godt have den intellimouse til 150 bobs. Men at køre helt til Århus... nah 🙂