Ting man IKKE ønsker at høre piloten sige under en flyvetur
Over højttaleren - "Det er kaptajnen der sidder i den lille gule redningsbåd nede på havet"
Velkommen ombord, jeg hedder Andreas Lubitz, og jeg er pilot.
Velkommen ombord på flyet til Madrid hvis altså vi når så langt da vi har glemt at tanke flyet
Lige inden takeoff: "Leeeeerooooooyyyy!!!!"
Tak fordi de valgte at flyve med Ryanair, hvor at vi har valgt at sparet piloten, desværre så har vi mistet kursen efter noget turbolens, hvis at der er en pilot til stede, vil de så ikke være venlig at kontakte stewardessen?
Tak fordi de valgte at flyve med Ryanair, hvor at vi har valgt at sparet piloten, desværre så har vi mistet kursen efter noget turbolens, hvis at der er en pilot til stede, vil de så ikke være venlig at kontakte stewardessen?
Skrev ICE-Cool d. 19-11-2018 22:50:08
Haha flad af grin :D
Hvis i kigger til venstre vil i se at vi ikke har nogle vinge der og hvis i kigger til højre vil i lægge mærke til der ikke er nogle vinger. dem der ligger på taget har ikke taget deres bælte på. håber at i har haft en god flyve tur
Hvis i mærker et lille bump så bare rolig det er jo bare halen der er faldet af.
Hvis i mærker lidt turbolens så bare rolig det er jo bare den ene motor der er faldet af
Dette fly har Windows 10 som styresystem, og der er lige kommet en opdatering, så den skal reboote, spænd venligst sikkerhedsbæltet imens.
(3 minutter senere).
Der var fejl i opdateringen, så flyet har nu ikke noget styresystem, da det ikke kan boote. Tak for De valgte MS air!!!
"Hej jeg skal sidde ved siden af dig jeg hedder Lotte Heise... biiiiiiiiip"
"AAaaaaTjuh! Nåh er du også på vej på ferie? Rrrrrgh! - Host. Det' jeg oss' selvom jeg er blevet skide meget forkølet. Host. Det går vel over igen ikk' Æhææ hæææ."
"Allahu akbar!"
"Øjh! Nu skal du se den her Durian jeg har listet med hjem i inderlommen"
Dette er jeres kaptajn der taler - hvis i ser ud på den venstre vinge, vil I se at den venstre motor brænder.
Kigger I ud på højre vinge, ser I at også den højre motor brænder.
Kigger I ned på havet under jer, ser I en lille gul gummiflåde - derfra taler jeg - god tur muhaahaahaaaaaa!
Dette er jeres kaptajn der taler - Har i og så selvmordstanker?
Pilot til co-pilot: Har du din nøgle på dig? Jeg tror jeg har smækket os ude af cockpittet igen.
Er der en pilot til stede da vores kaptajn er spritstiv
Hvis i kigger bagud vil i se at der er gået ild i halen Og hvis i kigger ud af sideruderne vil i se at vi styrter muhahahahahaaaaaaaaaaaaa
Dette er jeres pilot vi er desværre løbet tør for brændstof så vi bliver nok nød til at nødlande på havet da den nærmeste landingsbane er for langt væk
Som i nok har bemærket, så er der en øget aktivitet på toiletterne, det kan skyldes diarre pga. maden.
Tag venligst hensyn til de mest trængende, vi lander om 6 timer.
Det brag i hørte før skal i tænke mere over, Men i skal nok ikke kigge bagud da halen er faldet af.
Hvis i lugter noget brændt så ingen panik det er blot motoren i venstre side der brænder
"F*ck det her rat ser mærkeligt ud. Hvad mener du?"
[pause]
"Undskyld. Forkert bus."
Kort før landing: forhelved jørgen, nu gjorde du det jo igen. Vi tabte også landings hjulene sidste gang...
Vi er igang med at teste et nyt system, så vi ser lige hvad der sker. Kom endelig med feedback under turen
OT: og absolut ingen har lagt mærke til at NoNig har kommenteret?
Når man er oppe i fuld højde Fuck begge motore er gået ud og nu kan vi ikke starte dem igen
#32 jo da. Jeg har kippet med flaget ... hørte du det ikke???
Turbulens de næste ca 40 minutter, så al sex på toiletterne er nu forbudt.
Goddag og velkommen hik på Ryanair purh på fl"hik"yet mod madrid.
Pyha det var en hård druktur igår
I skal nok ikke kigge ud begge motore brænder.
Velkommen til, jeg hedder Malene og jeg er jeres Kaptain
Velkommen ombord. Idag vises filmen 11/9.
Jeg tillader mig lige at genoplive denne herlige tråd
Tænker den her sketch er passende i den her tråd
Efter take off: Nå hr. Madsen, hvad lavede du i går. Jeg fik taget en corona test og den var positivt. Haha sikke et tilfælde, det var min test også...shit vi glemte og slukke for højtaler anlægget, mon nogle hørte os?
Over højtaler: velkommen til grounded air, hvor vi ikke tager nogen steder...
43# Ja egntlig meget god når vi har den her sygdom der florerer lidt
_Letni skrev d. 21-05-2020 21:54:42
43# Ja egntlig meget god når vi har den her sygdom der florerer lidt
Ja jeg kunne ikke dy mig i disse tider vi har nu.
Piloten ved takeoff: Velkommen om bord på denne dejlige Boing 737 fra ca 1975. Den er så gammel fordi i har alle købt discountbilletter hos Ryanair.
I bedes spænde sikkerhedsbæltet, da jeg er i tvivl om vi overhovedet kan lette inden der ikke er mere start/landingsbane.
Er hjulene på landingstellet spændt ordenligt