Leverings problemer fra komplett.dk

Webshop/producenter d.  23. november. 2018, skrevet af dMITIj
Vist: 1876 gange.

dMITIj
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2018 10:54:06
Svar/Indlæg:
1864/156

D. 20/11-18 bestilte jeg et par dele fra komplett.dk som var/er lagervare, d.d er mine ting endnu ikke behandlet, jeg kontaktede komplett for at høre hvad der sker, jae de havde desværre travlt så hun kunne ikke sige hvor længe der vil gå inde det blev afsendt, men når det blev afsendt vil der gå 1-2 dage til jeg modtager det sagde hun...

problemet er bare at når komplett afsender noget og det skal til jydeland plejer det min. at tage 3 dage fra afsendelses dagen. altså i og med det er weekend lige om lidt skal jeg nok ikke forvente mine dele før slutningen af næste uge... bare lige til oplysning hvis i forventer jeres bestilte ting asap ;)

alt i alt har jeg efterhånden kun haft dårlige oplevelser med levering fra komplett de sener år hvilket også har gjort at jeg handler langt de fleste af mine indkøb af HW hos proshop da de endnu ikke har skuffet mig mht. levering.

eksempel fra denne uge: Har bestilt 3 pakker fra proshop hvor de to første er bestilt d. 21 og d. 22, den første landede i går, den anden lander d.d og den 3. order har jeg lige lavet i dag (har annulleret ovenstående order fra d. 20/11-18 hos komplett) men har en forventning om at 3. order fra proshop lander i morgen senest mandag..

 

god weekend til alle.

 



Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af dMITIj d. 23-11-2018 10:54:45.
hurtigudbetaling
 
Overclocker
Tilføjet:
23-11-2018 11:48:50
Svar/Indlæg:
1/0

Det er dælme også et dårligt tidspunkt du bestiller dem på, da det jo er blackfriday idag? så man kan ikke andet end forvente at de har sindsygt travlt i denne tid. Længere leveringstid i denne tid må du jo forvente... 



dMITIj
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2018 12:00:20
Svar/Indlæg:
1864/156

øømm bestilte d. 20/11-2018 og 3 dage efter er pakken ikke behandlet endnu ;)  har man så travlt at man ikke kan overholde 1-2 dages levering skal man nok liiiigee skrive den slags så kunden har noget at forholde sig til. 

havde jeg bestilt d.d er jeg godt klar over at der kan forkomme længere leverings tid, men det ændre ikke på at de endnu ikke har taget stilling til min order 3 dage efter en bestilling.

udover det kan proshop godt levere til dagen efter hvilket også fremgår af ovenstående og den bestilling jeg har lagt d.d hos proshop i stede for er i gang med at blive pakket så vidt jeg kan se, altså har jeg den sikkert i morgen og ikke  Måske i slutningen af Næste uge eller hvornår komplett nu kan levere ;) 

 

men skidt nu med det, det var bare mere til info til andre bruger her på sitet.



Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af dMITIj d. 23-11-2018 12:05:05.


nCa
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2018 12:14:08
Svar/Indlæg:
714/10

Ja det har jeg oplevet mange gange, men min erfaring er at næsten alle hardware online butikker har det problem i ny og næ, når man bestiller online, så betaler jeg gerne lidt mere hvis jeg kan få det leveret som de reklamere med, typisk 2-3 dage, når der så går 2-3 uger istedet, så kan jeg godt blive skuffet, ikke sur men skuffet.

Så afbestiller jeg bare og køber et andet sted.



pansertjald
 
Superbruger
Tilføjet:
23-11-2018 12:36:10
Svar/Indlæg:
1119/58

#2 Ja du bestiller den 20/11 som er MIDT i deres Black week. Hvad havde du regnet med, når du bestiller vare midt i deres travleste uge?

 

Jeg kan ikke rigtig se pionten i denne tråd?



D00den
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2018 19:28:51
Svar/Indlæg:
90/3

her er det normalt at det tager 3 dage når jeg bestiller fra komplett, Odense.  alle andre webshops kan godt finde ud af næste dags levering. 

ikke det store problem, jeg ved det tager lidt længere med komplett , det er bare mærkeligt :)



dMITIj
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2018 19:53:08
Svar/Indlæg:
1864/156

#2 Ja du bestiller den 20/11 som er MIDT i deres Black week. Hvad havde du regnet med, når du bestiller vare midt i deres travleste uge?

 

Jeg kan ikke rigtig se pionten i denne tråd?

Skrev pansertjald d. 23-11-2018 12:36:10

Det er da fint at du ikke kan se pointen... fred være med det.

Jeg kan bare glæde mig over at de ting jeg har bestilt d.d. BLACK FRIDAY proshops travleste!! dag, er hos mig i morgen, det sgu service og det kan man kalde 1-2 dages levering 😎



gasolin
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2018 12:13:46
Svar/Indlæg:
5504/640

her er det normalt at det tager 3 dage når jeg bestiller fra komplett, Odense.  alle andre webshops kan godt finde ud af næste dags levering. 

ikke det store problem, jeg ved det tager lidt længere med komplett , det er bare mærkeligt :)

Skrev D00den d. 23-11-2018 19:28:51

Komplett har ikke lager i danmark så det vil tage lidt længere tid, sendes varen om torsdagen (enten fordi den ikke er på lager eller skal sende alle de andre pakker først) og tager det 2 dage så for du den sikkert først mandag.