Som overskriften siger. Hvorfor pokker kan man ikke få lov til at ændre sin mail under ens profil?? min mail er udgået og skal havde lavet den om.
Ja godt spørgsmål, send din nye mail til mig i en PM, så ændrer jeg det inde bag ved.
1
Hvis det er muligt at skifte e-mail på HWT nu om dage, er der så mulighed for at jeg kan få min gamle bruger tilbage?
Efter at have skiftet e-mail, lykkedes det aldrig at få adgang til brugeren, så jeg blev tvunget til at oprette en ny.
Er det muligt at få adgang til den gamle bruger og slette denne?
#1 Jeg ville da også gerne kunne bruge min gamle "brugerkonto" igen (rondo) da min bruger blev låst efter jeg skulle skifte password, men skrev dog en mail med mit problem, men fik aldrig svar på den....
I skal skrive til Kilo om disse problemer...
Kan i give folk lov til selv at ændre den? jeg kan ikke rigtig se meningen med at vi skal kontakte en på HWT der så skal gøre det for en, hvor svært kan det da være at lave det om?
Prøver igen...
Kan i give folk lov til selv at ændre den? jeg kan ikke rigtig se meningen med at vi skal kontakte en på HWT der så skal gøre det for en, hvor svært kan det da være at lave det om?
Prøver igen og igen, man får vel et svar på et tidspunkt... 😉