Hej. Jeg ville høre om der sad en gut derude som ville tjene lidt penge på egentligt at få mine dele fra mit kabinet over i et nyt jeg har købt og så måske guide mig i at få et godt kølingsystem.
Lige pt, har jeg en NOCTUA NH-U12S til min i7-7700K men mine temps er simpelten helt oppe og vende på de 100 i load ved bare at game BF5, derfor ville jeg høre om en ville guide mig og hjælpe med at samle for lidt monetter omkring Hvidovre? :)
Mvh Jonas
hvis du skal til Tyskland eller lignende i mellem jul/nytår så hjælper jeg gerne og det koster gratis 🙂
din 7700 skal nok delides før du får styr på temp.
#1 hehe tak men desværre ikke lige i denne omgang. Ja, har overvejet at gøre brug af delid.dk :)
Jeg kan sagens hjælpe dig.. har jeg vist også før gjort..
Jamen, det jeg har i tankerne er at få et ok godt airflow i mit kommende kabinet, og så evt. få personen til at samle det for mig samt anbefale mig en ny cpu køler som også kan monteres. Selvfølgelig imod betaling. :)
Så ny cpu køler + kabinet og så lige få samlet min pc så den er good to go og med nice temps. 🙂
#3 #4
Hvilke køler og kabinet har du så besluttet at købe?
Den H115i jeg anbefalede? og evt. det Corsair 780T?
Du så min tal - der er iskoldt inde i boksen
Jeg kan også anbefale Thermal Grizzly Kryonaut kølepasta - nemt at påføre
Du er velkommen til at give et skriv hvis du har brug for hjælp.
Bygger og sælger maskiner som hobby, så ikke de store problemer i at opnå det du gerne vil :)