Reglerne er:
1. Du skal selv tage billederne, enten med kamera, eller hvad mobilen nu kan. Det er ikke ok og gå på google og lede efter varen, og hive billed link ind.
2. Ej heller vil vi se links til diverse forhandlere om hvad du har købt.
3. Vi skal heller ikke høre historier om hvad du har tænkt dig at købe, eller hvad du brugte penge på en gang.
4. Undgå at bruge høj opløsnings billeder!
VI VIL SE AKTUELLE BILLEDER!
Aero cool fans RGB Dual rings og 5 blæser og 1 controller 515kr med fragt
/content/gfx/smilies/grin.gifjeg har også købt den her, den skal sætte i fronten af mit kabinet..
Det blev til et G29 sæt incl shifter.
EDIT: Ser lige, at jeg da vist er ved at være en logitech fanboy (sorry), Logitech G510s keyboard, Logitech G900 mus, Logitech Z5400 5.1 højttalersæt, Logitech G29 racing wheel (erstatning for Logitech G25 Racing wheel). Mangler bare en Logitech SX666 kneppedukke for at være helt til grin.
Men spøg til side .... jeg er faktisk helt tilfreds med Logitechs produkter (pånær deres helt billige mus til laptops!!!), og også rimelig tilfreds med deres software. Er jeg så helt til grin, eller bare alm. til grin som vanlig? 😢
Prøver lige igen. Nu med billeder istedet for links. 😉
Tyvstartede året (30/12-18) med at købe denne fine 27" Skærm til 1111kr (nu 2399) i elgiganten. 😎
Eftersom at jeg også fyldte rund, så blev der lidt penge til et Sapphire Nitro+ RX 590 til at erstatte mit gamle GTX 770. Og så var jeg blevet træt af overflødige kabler, så en fuld modulær Seasonic Focus 650w Gold blev det også til. 😀
Syntes dog også at min computer 2 skulle forkæles, så det blev til en Coolermaster 212 Evo til den. 🙂
Hvis det ikke virker med at se billedet direkte i denne post, er der så ikke nogen som kan anbefale en side eller app, hvor dette virker via en Android telefon?
Men der er tale om 3 5600mm radiator/fangrills, som jeg skal montere i mit kommende selvbyggede kabinet.
Én i top og to i bunden og så er planen, at jeg skal montere enten en 480, 420 eller 360mm radiator i front. Det kommer an på hvad jeg få plads til, jeg bygger det lidt af gangen og sørger for, at der er plads til alle de andre komponenter.
#13 imgur bruger jeg selv, ved ikke hvor fan du er af den. Bare husk når du bruger mobilen til upload at tjekke om den står til puplic. For hvis den gør det, så får du upvotes/downvotes, og kommentare. Der er vidst også photobucket, hvis den ikke også er blevet lukket
Fik lige lyst til at lege med vandkøling igen, så investerede i noget EK halløj til faste rør, og gik i gang med min hjemmelavede rørbukke-måle-krølle-vende rig og en varmeblæser.
Kombineret med nogle ældre XSPC komponenter, bl.a dette reservoir og cpu kølehoved.
Jeg har moddet den sorte plade der holder cpu køleren på plads. Den er oprindeligt til S1366. Der er indbygget vandkølehoved til MOSFETS på ASUS ROG Z370 Maximus X Formula bundkortet. Cpu er en 8700K.
Der skal naturligvis også vand på mit 1080 kort.
Første buk der lykkedes.
Og med vand på - 240 radiator i front plus en 360'er i toppen.
sømanden har spenderet en mindre formue i år...
33oD M power performance 286hk, 560+NM
Z390 + I9-9900K H115 Platinuum, plus diverse
Kabinet Corsair 540 Air
B&W 7 serie top model 5.0 setup, sub kommer senere når den kan leveres
Oneplus 6T 128 GB og lidt lir
16 Gb ram mere
#22 hvorfor er billederne lagt op som quotes, og kan du så få filmen af det kabinet, lige med det samme
billederne skulle gerne være gode nu ?
#24 billederne ser fine ud, men den streg der ved siden af får det til at ligne at det er en quote fra en anden bruger :/
#27 den CPU er for sprød.. gik fra en 7700K og der er så meget mere performance i det show der, høbte dog i bulk, syntes 500 kr for en blå æske var lige i ovverkanten
#28 Den var billiger end den anden version hos Computersalg :)
Ny ergonomisk gamermus, ikke helt så stor som min gamle Func ms3, men den er nu fin nok 😉
Ny ergonomisk gamermus, ikke helt så stor som min gamle Func ms3, men den er nu fin nok 😉
Skrev Cani83 d. 12-04-2019 20:00:32
Billede tak! Og når du uploader noget til imgur, husk at trykke øverst hvor der står puplic, og så lav den til hidden. Ellers får du kommentarer, og likes/dislikes
#38 ja desværre har de valgt at med app'en skal uploads være puplic som std
#42 Problemet med dine billeder er, at der indsættes https:\\ foran linket. Hvis man sletter dette "s" så der står http:\\ så ser det sådan ud:
http://tinypic.com/view.php?pi...
Edit: Jeg kan ikke få den til at lade være med at sætte det famøse "s" Kopierer man "mit" link, indsætter det i adresselinien og sletter "s" i httpS:\\ så virker det. Det må være et job for Kilo? Eller find en side, som benytter https:\\ til billeder f.eks https://postimages.org/
AMD Ryzen 7 1700x (en af de billige fra Dustin 😀 )
Og 2 nye (brugte) objektiver og en extender.
Det drejer sig om:
Canon EF 100-400mm F4.5-5.6L IS USM
Canon EF 70-200mm F2.8L IS USM II
Canon Extender EF 1.4x III
Jeg vil tro grunden til, at HWT automatisk laver alle links til billeder (og måske andre links også) om til https er, for at ens browser ikke vil markere HWT som en ikke sikker hjemmeside, pga noget indhold bliver indlæst via en ikke sikker forbindelse (en http forbindele).
Step 2 på dette link kan måske forklare det lidt bedre, end jeg kan :) https://help.thinkific.com/sup...
Uhh det ser godt ud Gripen90. Med sådan en monsterPC, så kan du jo "nøjes" med den midterste model til 19990€
https://hwt.dk/nyhed/25723/nyh...
Din PC er SVJV stærkere end den der følger med sættet til 25.000€! 🙂
Uhh det ser godt ud Gripen90. Med sådan en monsterPC, så kan du jo "nøjes" med den midterste model til 19990€
https://hwt.dk/nyhed/25723/nyh...
Din PC er SVJV stærkere end den der følger med sættet til 25.000€! 🙂
Skrev Burgurne d. 07-06-2019 23:34:53
Hehe, nej jeg har dog ikke plads til sådan et monstrum på værelset 🙂. Ja næste skridt i opgraderingen bliver X99 platformen, men jeg håber at kunne vente til 2020 inden at se på nyt der.
Så kom min Scythe Ninja 5 cpu køler samt et par ekstra Scythe Kazeflex 120mm 1200rpm pwm blæsere til lige at give den ekstra køling ydelse. Med 1200rpm vs de medfølgende 800rpm fans falder temperaturen lige godt og vel 5°c ved max i Mad i AIDA64 FPU stress testen og den er med så lille forøgelse i støj, at det ikke høres, hvis ikke man decideret lytter efter det.
Den har i hvert fald slået min Noctua NH-D15 af pinden hvad gælder køling og støj når Scythe Kazeflex 1200rpm blæserne er monteret.
#50 er den beder en Noctua NH-D15 shit ...
#50 er den beder en Noctua NH-D15 shit ...
Skrev wood pandaer d. 03-07-2019 08:52:44
Ja med samme rumtemperatur 26°c (solen står lige ind på kontoret meste af dagen, så der bliver varmt), da lå Scythe Ninja 5 med Kazeflex 800prm monteret på 87°c i AIDA64 FPU stress test efter ca. 30min., Noctua NH-D15 lå temperaturen på 85°c og med Kazeflex 1200rpm på Ninja 5 lå temperaturen på 82°c.
Jeg brugte Noctua NT-H1 thermalpaste under alle monteringerne. Monteret på min hustrus i7 5960X@4.1GHz. Temperaturen er CPU package, der er målt i AIDA64.
Klar til Ryzen build til mine forældre.
#57 Mange tak 😁 Det var lige det jeg havde brug for. Jeg gør det primært via imgur app'en på min telefon og den fungerer lidt anderledes end via computer. Men nu ved jeg, hvad jeg skal holde øje med 👍
Mosler løs med at opsætte:
2 X 65" tv - (1 til sønnen)
2 X Soundbars - (1 til sønnen)
3 X lænestole med skamler - (2 til sønnen)
1 X TV reol - til mig selv (sku da så :))
Øv - bliver blokeret af for høj opløsning. Troede sku ikke min gamle mobil ku` levere
noget der var for godt hehe..
Må lige se, om jeg har et program, der kan nedjustere tingene. Godt nok mange år siden
det har været nødvendigt :)
Hov - og for at det ikk` ska` være løgn røg der lige 2 af dem her i kurven fra Amazon.uk det bedste. Jeg vil helst ha` en fri overflade på tv bænken, og da min væg er 45cm. tyk, er det ikke noget problem, at sætte tvèt op her på. Har dem så ikke indenbords endnu (bestilt for 2 dg. siden) men de kommer jo nok snart :) Beklager hvis nogle regler for tråden ikke er helt overholdt, men ønsker nogen en form for dokumentation, smider jeg selvf. bare det ind også 🙂
Brugt Cd afspiller da jeg opgradere mit mini anlæg som havde en cdafspiller, bruger den analoge udgang med qed performance. Smarte ved denne cdafspiller er den kan justeres i output så den kan matches i niveauet til min pladespiller eller pc.
Kranken fordi jeg kun har en 240mm aio og vil prøve at se om jeg kan får min ryzen 5 3600 op på 4.3ghz
Noctua fordi jeg ikke vidste om standard blæserne er gode nok og fordi noctua er det sikre valg, bruger dem med LNA (ca 1200omd),140mm noctua skulle være en del mere effektive end noctua NF-F12PWM 120mm og stadig stille
#68 Jeg gætter på du er single 😀
#70 Næ, jeg er skam gift på 35. år ❤, så ikke noget billede af "hende" her på"seneste edition" 🤣
35 år? Dam så du ældre end mig
Jeg fylder 58 om en måneds tid. 🙄, så jeg er heller ikke "seneste edition"
som jeg sagde du ældre en mig (44)
#75 Hvordan ved du, at det ikke er en pige/kvinde der vil skrive i kommentar #78?? 😉
Har du så også en rigtig CRT monitor til den #77?? 🙂
Har du så også en rigtig CRT monitor til den #77?? 🙂
Skrev Burgurne d. 05-08-2019 15:34:39
Nej jeg bruger en ældre EIZO fladskærm som er i 4-3 format 🙂
Opgradering af mit DSLR til et Canon EOS 77D :D
Og så faldt jeg over sådan et brugt Canon EF-S 10--22mm F3.5-4.5 USM brugt her i Japan til en pris, jeg ikke kunne sige nej tak til, så sådan et objektiv blev lige tilføjet til tasken :)
Skrev cybercb d. 20-07-2019 05:24:41
Læggert grej, jeg har selv canon 1DS Mark 3 Kamera og Canon EF 24-70 f/2.8 🙂
#80 Sådan et 77D er noget helt andet end mit gamle 600D, næste gang må jo så være et fullframe om en 5-6års tid 😉
Problemer er bare, at jeg så også skal have fat i et eller flere objektiver under 100mm, da både det nye 10-22mm og mit primære 17-55mm F.2.8 IS USM er EF-S objektiver som jeg desværre ikke kan bruges på et FF, så jeg har kun 4 EF objektiver over 70mm der virker på et FF.
Sådan et 1DS er da også et vildt lækker kamera 😀
#80 Sådan et 77D er noget helt andet end mit gamle 600D, næste gang må jo så være et fullframe om en 5-6års tid 😉
Problemer er bare, at jeg så også skal have fat i et eller flere objektiver under 100mm, da både det nye 10-22mm og mit primære 17-55mm F.2.8 IS USM er EF-S objektiver som jeg desværre ikke kan bruges på et FF, så jeg har kun 4 EF objektiver over 70mm der virker på et FF.
Sådan et 1DS er da også et vildt lækker kamera 😀
Skrev cybercb d. 05-08-2019 17:34:18
Det er sandt af EFS objektiver ikke virker på FF kamera men så kan du jo altid sælge dine EFS objektiver og købe et godt EF objektiv 🙂 Canon`s EF 24-70 mm f/2.8 er et vildt lækkert objektiv. Hvis du en dag får lejlighed til og låne sådan et så gøre det. 😀
Det er sandt af EFS objektiver ikke virker på FF kamera men så kan du jo altid sælge dine EFS objektiver og købe et godt EF objektiv 🙂 Canon`s EF 24-70 mm f/2.8 er et vildt lækkert objektiv. Hvis du en dag får lejlighed til og låne sådan et så gøre det. 😀
Skrev poulsen48 d. 05-08-2019 17:56:22
Det bliver jo nok også enden af det, jeg er dog i tvivl om, om jeg heller vil have 24-105 F4L med IS, men det kan jo være, at der er kommet nogle nye L objektiver til den tid :)
#83 gør du noget i de ældre Lenovo bærbare?
For jeg har da vidst en eller anden ret gammel IMB ThinkPad til at ligge på hylden i kælderen ved nogle bekendte, jeg har ingen ide om hvad der er i den, men det kan jeg da (måske) finde ud af, hvis der stadig er liv i den.
Skrev poulsen48 d. 05-08-2019 17:56:22
Det bliver jo nok også enden af det, jeg er dog i tvivl om, om jeg heller vil have 24-105 F4L med IS, men det kan jo være, at der er kommet nogle nye L objektiver til den tid :)
#83 gør du noget i de ældre Lenovo bærbare?
For jeg har da vidst en eller anden ret gammel IMB ThinkPad til at ligge på hylden i kælderen ved nogle bekendte, jeg har ingen ide om hvad der er i den, men det kan jeg da (måske) finde ud af, hvis der stadig er liv i den.Skrev cybercb d. 05-08-2019 19:26:15
Hvis du går efter 24-105 så gå efter Sigma`s udgave da den er skarpere og billigere 🙂
Ja jeg og min bror kan godt lide de gamle computer så vi kan spille de gamle retro spil 🙂
#86 noteret, tiden må vise, hvad det bliver til (eller om det bliver til noget).
Jeg prøver da lige at se hvad det er for en og om der er liv i den, for så kan det da være, at I kan få lidt glæde ud af den, i stedet for at jeg bare smider den ud på et tidspunkt.
Jeg smider en Pm engang, når jeg ved mere om den :)
#86 noteret, tiden må vise, hvad det bliver til (eller om det bliver til noget).
Jeg prøver da lige at se hvad det er for en og om der er liv i den, for så kan det da være, at I kan få lidt glæde ud af den, i stedet for at jeg bare smider den ud på et tidspunkt.
Jeg smider en Pm engang, når jeg ved mere om den :)Skrev cybercb d. 05-08-2019 19:35:12
Ja hold mig også gerne orinteret om du får nyt grej til dit kamera, da det er en hoppy jeg selv går op i også. 🙂 Du skal vel også ud i det gode sommervejr med kameraet og få det testet godt af ? 🙂
Ville da også gerne se nogle af dine billeder du får taget hvis jeg må selvfølgelig 🙂
Det lyder godt. 😀
Ser rigtig godt ud 😀
Så er sønnen og jeg gået amok i en hobbybutik igen. U.S.S Enterpreise hangarskibet er i skala 1:350 og bliver dermed over 1 meter langt. Se evt en video her fra en der er hammerdygtig til at samle sådanne byggesæt så de ser "brugte" ud! Jeg håber mit bliver bare nogenlunde lige så flot 🙂
Så er sønnen og jeg gået amok i en hobbybutik igen. U.S.S Enterpreise hangarskibet er i skala 1:350 og bliver dermed over 1 meter langt. Se evt en video her fra en der er hammerdygtig til at samle sådanne byggesæt så de ser "brugte" ud! Jeg håber mit bliver bare nogenlunde lige så flot 🙂
https://www.youtube.com/watch?...
Skrev Burgurne d. 13-08-2019 19:53:11
Vildt projekt Tag gerne nogle billeder af jeres projekt efterhånden de bliver samlet 🙂
#95 Se denne tråd jeg lige har startet:
U.S.S Enterprise i1:12 så bliver det seriøst 😀
Ikke ligefrem i 1:12, men her er USS Enterpreise CVN65 i 1:72!!
Fucking A - det tog vist mere end 2 weekender
#100 Det ser ikke rigtig ud til du vil lave julepynt?! Ej heller så radiser eller spille på kirkeorgel. Så ja, hvad er der så tilbage?? En C64 simulator, så du kan spille det gode gamle Beach Head (hvis du kan huske så langt tilbage?) Ej, det ser rigtig spændende ud. Jeg har ingen probs med min gamer lige nu, men jeg får da lyst til (på sigt) at prøve at samle en Ryzen gamer. jeg har ikke selv haft AMD siden Athlon 500 var moderne. Er det "med vilje" du har valgt et Nvidia i stedet for at gå "all in" med et AMD grafikkort?
#100 Det ser ikke rigtig ud til du vil lave julepynt?! Ej heller så radiser eller spille på kirkeorgel. Så ja, hvad er der så tilbage?? En C64 simulator, så du kan spille det gode gamle Beach Head (hvis du kan huske så langt tilbage?) Ej, det ser rigtig spændende ud. Jeg har ingen probs med min gamer lige nu, men jeg får da lyst til (på sigt) at prøve at samle en Ryzen gamer. jeg har ikke selv haft AMD siden Athlon 500 var moderne. Er det "med vilje" du har valgt et Nvidia i stedet for at gå "all in" med et AMD grafikkort?
Skrev Burgurne d. 15-08-2019 16:08:12
Da det er en ITX maskine og AMD kortene bliver lidt varme og dem med bedst køling passer ikke rigtig ind i kabinettet (af de kort de lige var tilgængelige da jeg købte kortet), så blev det Nvidia igen igen.
#103 Nå ja, det giver jo god mening. Hmmm, nu vi er ved varme! Jeg har det problem ved OC, at mine VRM bliver temmelig varme, og jeg er blevet belært om (her på hwt), at ASUS på det sidste har benyttet sig af nogle dårligere VRMs og VRM-design end nogle af konkurrenterne. Hvad med AMD-bundkort? Ved du, om det samme gør sig gældende der? Altså dels er "varme" et problem for VRM på AMD mobo's? Og har ASUS også her sparet for meget på VRM? Jeg ser du har valgt et AsRock, og de skulle (igen ifg. mit "kursus" her på hwt) have fornuftige VRM på Z390 mobos.
Ahhh, det ser virkelig godt ud! Kører den som forventet?
#107 Super flot papkasse du har anskaffet 😀
Hvis det er pap, så er det på tide at jeg skal i motionscentret igen - for så er jeg blevet svag.
Billede nr. 1 ligner mistænkeligt meget en papkasse - men jeg kan jo tage fejl - men derfor kan du jo stadigvæk være tyndarmet 😀
Ahhh, det ser virkelig godt ud! Kører den som forventet?
Skrev Burgurne d. 03-09-2019 02:02:02
Den kører rigtig fint. Ingen boost issues som Der8auer ellers har rapporteret om med største delen af R9 3900X. Den kører ca.4.5~4.6GHz ved single core instrukser. 4.2GHz på alle 12 cores ved moderat belastning og 4GHz ved hård belastning på samtlige 12 cores og 24 threads.
Jeg havde overvejet at udsætte byggeriet og få fat i 3600MHz CL18 Ram, men tænkte alligevel skid hul i det, da jeg havde 3200MHz CL16 Trident Z Ram liggende allerede.
#113 Fræk med flotte linjer 😉
Men indholdet er lidt ef en gåde
#119 Du skal finde det link der ender på .jpg i din post på imgur. Jeg ved ikke hvor det er, da jeg benytter https://postimages.org/
Der kommer linket frem, når man vælger "share", måske Imgur har en lign. funktion?
#119 Du skal finde det link der ender på .jpg i din post på imgur. Jeg ved ikke hvor det er, da jeg benytter https://postimages.org/
Der kommer linket frem, når man vælger "share", måske Imgur har en lign. funktion?
Skrev Burgurne d. 11-09-2019 20:53:50
Tak for info 😉
#122 K70 er mit go-to keyboard
Håber det 2x8,ellers skal du i gang med at finde bundkort med plads til 16 ram slots... 🤣
Så blev det min tur 😀
Logitech MX518 Legendary, min gamle MX518 fra 2005 virker stadig men er blevet nusset og slidt.
Logitech Illuminated Keyboard K740, gider ikke trådløs og alt for meget bling, købt på tilbud til 495
Old school as fuck, bruger stadig Icemat og teflontape :p
Så er det mest underfundige produkt, som jeg nogen sinde har har bestilt, endelig kommet hjem.
Det er bestilt fra Kina og leveringstiden var langt over 2 måneder. Tilgengæld var leveringen gratis 👍
Der er tale om en foot switch med to fodpedaler.
Det kan erstatte taster på tastaturet, så jeg ikke skal holde styr på alt for mange fingre på samme tid 🤣😂
Så kom mit nye tastatur i brug. Selve tastaturet er rigtig godt, men den nye G-hub software lader en del tilbage at ønske i forhold til det gamle Logitech Gaming software.
Eneste direkte fejldesign er, at de danske bogstaver æ og ø IKKE er oplyst, mens de svenske og norske Ä og ö er.
Så er det første hardware dukket op til mit AMD Ryzen build og dermed et snarligt farvel til X58 efter over 10 år på den platform.
Skrev SkylineGTR d. 06-12-2019 17:01:08
Det kan du da ikke mene :) Så dør din x58 tråd jo også hehe. Ej det har været en fryd og læse om :), men gl med det nye build . Jeg overvejer selv amd når min 6700K skal på pension .
Så er det første hardware dukket op til mit AMD Ryzen build og dermed et snarligt farvel til X58 efter over 10 år på den platform.
Det kan du da ikke mene :) Så dør din x58 tråd jo også hehe. Ej det har været en fryd og læse om :), men gl med det nye build . Jeg overvejer selv amd når min 6700K skal på pension .
Skrev Switz d. 06-12-2019 18:49:40
Min X58 tråd er død. Jeg har selv sagt i tråden at jeg ikke vil update den mere. 2019 har været et hårdt år for X58 når det kommer til spil og jeg har brug mere end 12 GB ram samt support for større HDD/SSD. X58 kan ikke længere lavere det jeg kræver af en PC. Der med dog ikke sagt det er helt slut.
Et par stykker har ønske at jeg sammen ligner det nye build med mit gamle. Så måske der kommer en tråd med lidt eksempler i spil og lidt benchmark. Men det bliver ikke sådan en lang tråd som X58 tråden blev, den tråd blev langt mere påpulær end jeg først troede. Efter job skifte, har jeg ikke tiden til at teste så meget mere.
6700K er efter min mening, også apselut minimum til spil i dag eller gennerelt bare 4 core/8 tråde. De seneste spil bruger mere end 8 tråde. Skal du skifte cpu, skal du mindst gå efter en cpu med 6 core/12 tråde.
Min X58 tråd er død. Jeg har selv sagt i tråden at jeg ikke vil update den mere. 2019 har været et hårdt år for X58 når det kommer til spil og jeg har brug mere end 12 GB ram samt support for større HDD/SSD. X58 kan ikke længere lavere det jeg kræver af en PC. Der med dog ikke sagt det er helt slut.
Et par stykker har ønske at jeg sammen ligner det nye build med mit gamle. Så måske der kommer en tråd med lidt eksempler i spil og lidt benchmark. Men det bliver ikke sådan en lang tråd som X58 tråden blev, den tråd blev langt mere påpulær end jeg først troede. Efter job skifte, har jeg ikke tiden til at teste så meget mere.
6700K er efter min mening, også apselut minimum til spil i dag eller gennerelt bare 4 core/8 tråde. De seneste spil bruger mere end 8 tråde. Skal du skifte cpu, skal du mindst gå efter en cpu med 6 core/12 tråde.
Skrev SkylineGTR d. 06-12-2019 19:01:55
Ahh ja jeg oplever godtnok lidt fps problemer i nyere titler.
Jeg har kig på amd 3700x eller 3900x til mit næste build. Hvis ik der er kommet noget andet engang i Maj måned :)
Skrev SkylineGTR d. 06-12-2019 19:01:55
Ahh ja jeg oplever godtnok lidt fps problemer i nyere titler.
Jeg har kig på amd 3700x eller 3900x til mit næste build. Hvis ik der er kommet noget andet engang i Maj måned :)Skrev Switz d. 06-12-2019 19:37:01
Vil godt tro du kæmper med FPS i nogle spil.
Til rent spil gå efter 3700X, skal du stream mens du spiller er 3900X et bedre valg.
Jeg valgte 3950X fordi den først og fremmest er billigere end Intels 10980XE, men også faktisk lige så hurtig og langt mindre strøm slugene. Men nok mest vigtigt for at være sikker på jeg har nok CPU power til de næste 6-8 år.
Så kom der noget mere hjem til mit vand projekt
8x Corsair Icue QL120mm fans. Skal ha købt en Commander pro til dem, så jeg kan sætte temp sensor til den og styre mine fans efter vand temp over Icue, så jeg holder næsten alle ting i Icue.
En ordenlig røvfuld fittings og jeg har en bestilling mere hos Coolerkit på fiitings og sensor, men levering har ubestemt levering, da den ene sensor er i rast order.
Byski hardtub bending kit. Kosted 188 Kr. med fragt på ebay, så det Thermaltake kit jeg havde købt, røg retur igen.
2x ekwb ek-cryofuel clear.
Det er meget fint alt sammen, men er det ikke bedre at bruge 2020 tråden? 😎
En lille henstilling ....
Vil I ikke godt benytte 2020 udgaven af denne tråd til jeres nye flotte indkøb?
Den er her: https://hwt.dk/forum/351206/vi...