Måske er det lidt som på en del TV - harddiske skal formateres via TV for at virke da de ikke vil have man optager film og flytter dem.
Hovsa dobbelt indlæg
Det må jeg hellere prøve når jeg er hjemme. Tænker i hvert fald, at den ikke er glad for den o den tilstand dem har, nu hvor det generelt har indflydelse på al afspilning
Nu har jeg prøvet at formatere den til boxen og den siger selv, at den bliver formateret, så jeg netop kun kan bruge den med boksen og gør den til en del af den interne hukommelse. Men desværre forekommer samme fejl oh jeg kan intet foretage mig og boksen bliver generelt sløv og kan slet ikke afvikle Netflix film.
Jeg benytter nedenstående USB-stik
https://www.elgiganten.dk/prod...
Boksen understøtter kun optil USB 2.0 men den slags drev er jo bagudkompatibel, så burde kan reducere overførslen af filer og ikke gøre boksen ubrugelig.
Håber der er andre med denne boks, som kan anbefale et USB-stik som virker.
Jeg har lige testet lidt på min Mi Box 4K.
Har prøvet med begge de Adata S102 Pro USB 3.0 penne jeg har på 16 og 32 GB. De er begge to formateret som en flytbar enhed til Mi Box'en.
Afspilning fra både USB enhederne, youtube og Netflix fungere fejlfrit.
Jeg tror jeg har fået det til at virke nu. Jeg valgte at nulstille boksen til fabriksindstillingerne og formaterede endnu en gang min USB som flytbar enhed og indtil videre har den virket perfekt i et par timer.
Barr underligt, at en helt ny boks opførte sig sådan.