Kender ikke lige noget til mærket Inno3D, er det et godt mærke eller noget man skal holde sig fra???
Havde tænkt på og købe et RTX 2060 kort fra dem
Det er et ganske udmærket brand. Jeg har haft flere Inno3D kort, som jeg har været meget glad for - især deres iChill udgaver.
Det er fine kort, jeg har haft en håndfuld, både med Nvidia- og AMD-chips.
Umiddelbart er de ikke så fancy som eks. Asus, til gengæld betaler du så heller ikke 200 kroner ekstra for et Asus-klistermærke når du køber et Inno3D.
Har også kun haft gode oplevelser af inno3D, men det er meget midrange, ikke nogle fancy oc udgaver
er egentlig os lidt ligeglad med alt mulig fanzy det ene og andet bare det virker som det skal og ikke larmer sindsygt meget
Mit Inno3D Geforce 256 brændte af, så det var en god grund til at opgradere til Geforce 2GTS, men er ret sikker på kvaliteten er blevet højere siden. Måske var det fordi det var blevet pyntet med en ThermalTake golden orb, klistret fast med artic silver thermal epoxy og overclocket til månen :)
Jeg har haft 2 kort fra inno 3d. Mit 980 kører stadig men mit 1080ti det døde. Men har også haft evga som døde så tror det er lidt underordnet hvilket mærke man satser på :)