På arbejdet har vi erhvervsabonnement internet. Tirsdag dør nettet ud. Intranet virker fint. Ringer til udbyderen: Ingen fejl på deres udstyr. Fejlsøgning i gang. Downgrade firmware, prøve forskellige indstillinger i routeren, udskift af vores DHCP klient. Stadigt intet internet. Afsted fredag eftermiddag til Aarhus og hente ny router (2 timer i alt i bil). Jeg får så tid i dag til at sætte router op. Ca 10 minutter efter dør internettet igen...
Ringer til support igen: Ja, den er helt galt med deres udstyr. ☹ Sadface. 4 timers extra akut arbejde samt 2 timer i bil for absolut ingenting!
Tillykke med det.
#0 Så har man også brug for at komme af med noget damp!
Gi'r de så ikke en kvaje-bajer? Det var da det mindste de kunne gøre !
TDC? , og få dem til at indrømme der er et problem med deres udstyr er som at få en nyre ud af en person som kun har 1 nyre til at starte med