Faking RTX Global Illumination vs. RTX | 100% Ray-Traced Game, Pt 1
så vi bare tætter på Ray tracering bare et noget man slår til :-p
https://www.youtube.com/watch?...
Raytracing er ligesom 3D på tv. Komplet ligegyldigt.
^ Bu... But muh fremtidssikring and innovation 🤣
#1: Ray Tracing har været i brug siden starten af 80'erne. Det bruges stadig i mange film etc. f.eks fra Pixar mv. Det er stadig "Real time" Ray Tracing man arbejder med, så ydelsen bliver bedre her og nu, så det ikke skal tage flere dage at rendere en scene med korrekt lysgengivelse.
jeg skal heller ikke have noget nyt kort før 2020, hvis det kan gøre det
Eneste spil jeg pt har set at raytracing gør en forskel, er i quake 2
PhysX er ikke død ! De lever i bedste velgående nu hvor faktisk alle nVidia GPU'er ikke har problemer med PhysX afvikling, det håndteres jo internt i GPU'en disse dage. Mange spil reklamere faktisk ikke længere med "physx" som gimmick, fordi det er blevet en fast bestanddel efterhånden.
Ray Tracing er bliver ikke en gimmick såfremt nVidia blot kan få ydelsen med op, samtidig med at have en effektiv de-noiser. Hvis der med næste generation er dobbelt op på ydelsen her, så er der ikke lang til målet.