Fake RTX Global

Gaming d.  01. marts. 2019, skrevet af Anonym2021815192642
Vist: 1074 gange.

Anonym2021815192642
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2019 09:10:32
Svar/Indlæg:
2418/151

Faking RTX Global Illumination vs. RTX | 100% Ray-Traced Game, Pt 1


så vi bare tætter på Ray tracering bare et noget man slår til :-p 

 

https://www.youtube.com/watch?...

 



Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Anonym2021815192642 d. 01-03-2019 09:11:49.
canny
 
Superbruger
Tilføjet:
01-03-2019 10:10:57
Svar/Indlæg:
1500/79

Raytracing er ligesom 3D på tv. Komplet ligegyldigt.



Vognen
 
Overclocker
Tilføjet:
01-03-2019 10:34:22
Svar/Indlæg:
411/38

^ Bu... But muh fremtidssikring and innovation 🤣



Mekanikeren
 
Superbruger
Tilføjet:
01-03-2019 14:30:15
Svar/Indlæg:
258/57

#1: Ray Tracing har været i brug siden starten af 80'erne. Det bruges stadig i mange film etc. f.eks fra Pixar mv. Det er stadig "Real time" Ray Tracing man arbejder med, så ydelsen bliver bedre her og nu, så det ikke skal tage flere dage at rendere en scene med korrekt lysgengivelse.



SkylineGTR
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2019 16:22:00
Svar/Indlæg:
2011/185
Jeg giver ikke meget for Ray-tracing lige nu. Der er kun 2 spil ude lige nu som har support for det og det er langt fra nok til at jeg vil skifte mit GTX 1080 TI ud med et RTX kort til tros jeg har begge de spil som supporter Ray-tracing.

Ind til videre ser jeg det lidt som en gimick der enten flopper eller bliver påpulært en 1-3 år også dør interessen lige så stille. Lige som forgående ting så som PhyshX, SLI kørte i flere år men er de senneste 2-3 år uddøende, DSR, OSV.


Anonym2021815192642
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2019 17:34:31
Svar/Indlæg:
2418/151

jeg skal heller ikke have noget nyt kort før 2020, hvis det kan gøre det



mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2019 17:50:15
Svar/Indlæg:
4222/223

Eneste spil jeg pt har set at raytracing gør en forskel, er i quake 2



Mekanikeren
 
Superbruger
Tilføjet:
01-03-2019 19:16:04
Svar/Indlæg:
258/57

PhysX er ikke død ! De lever i bedste velgående nu hvor faktisk alle nVidia GPU'er ikke har problemer med PhysX afvikling, det håndteres jo internt i GPU'en disse dage. Mange spil reklamere faktisk ikke længere med "physx" som gimmick, fordi det er blevet en fast bestanddel efterhånden.

Ray Tracing er bliver ikke en gimmick såfremt nVidia blot kan få ydelsen med op, samtidig med at have en effektiv de-noiser. Hvis der med næste generation er dobbelt op på ydelsen her, så er der ikke lang til målet.