I dag gav jeg lige min "ADBlock" besked om at "Whiteliste" HWT.dk - altså med andre ord at lade f.eks. annoncer slippe igennem.
Tænker jeg vil opfordre andre om at gøre det samme som mig, hvis de også synes godt om siden - ja så er det jo i grunden et meget lille offer for at støtte en side som HWT.dk (og andre)
NB jeg har intet med HWT.dk at gøre - andet end at læse test, nyheder og bruge deres forum
..
PS Hvis man vil, kan man jo faktisk finkæmme, hvad man vil tillade at slippe igennem "muren" (som i jo nok allerede ved)
#1 & 2 Er det nationen der her?? Men ok - hvis I får en bedre dag med jeres input, so be my Quest ;)
sådan er manges holdning...desværre
man vil gerne have en gratis side men det koster og en af måderne ved at tjene penge på er ved reklamer og jeg ved godt at de fleste reklamer ikke er for kønne at glo på men det burde folk se stort på og se forbi dem...
bare min mening :) man har selvfølgelig lov til at vælge selv :)
#1 & 2 Er det nationen der her?? Men ok - hvis I får en bedre dag med jeres input, so be my Quest ;)
Skrev t-buch d. 04-04-2019 14:35:06
Mærkelig holdning du har til folk der ikke er enige med dig, det må folk sku da selv om ,jeg personligt har ikke engang adblocker installeret ,reklamerne her på siden eller andre sider kan ikke bringe mit pis i kog
Mærkelig holdning du har til folk der ikke er enige med dig, det må folk sku da selv om ,jeg personligt har ikke engang adblocker installeret ,reklamerne her på siden eller andre sider kan ikke bringe mit pis i kog
Skrev phg d. 04-04-2019 15:30:15
Jeg har intet imod folk er uenig? Det gik nærmere på argumentationsformen
(eller mangel på samme)
Håber du kan se forskellen
#3 det hedder Be my guest
Tror det bliver en skuffelse, hvis jeg trykker på den....😉
Hjælp mig lige med at finde en adblocker til android, så skal jeg nok whiteliste hwt.dk 🤣
#9 Jeg prøvede at trykke på den i går, for at se om hwt.dk virkelig vill tillade snavs at komme ind via reklamer, men alt hvad jeg fik ud af det var en hvid side med en HTTP /503 fejl.
Men enig, sådan en reklame burde ikke forekomme!
EDIT: Nu er reklamen der igen, og man har selvfølgelig ikke vundet en ski. øhh smule. Det er en "dårlig" reklame fra COOP, hvor man "får lov" at deltage om en præmie på gavekort på 4000,-kr.
#13 Dem er der nu masser af ;)
Bruger nu ikke adblock som sådan, men Pihole...
Jamen kære ven, hwt.dk har aldrig været blacklistet her!
Så det har jeg aldrig overvejet 😎
Bruger ikke adblockers.
Jeg bruger do noscript af sikkerheds maessigt aarsager
Indtil de får styr på de skrald/spam reklamer med tilfældige præmier, Musk, der forlader Tesla for et alt for indbringende job og så f**king videre, bliver hwt ikke white listet ;)
har jeg faktisk haft white listet et godt stykke tid efterhånden :)
men det er også folks eget valg , jeg kan nu godt lig siden og at den er gratis så vis jeg skal se lidt reklamer når jeg er her , så er det ok :)
Af trafikmæssige årsager er mange links blokeret på min linie.
Jeg betaler dog gerne for sites jeg ka' li'. Hvor betaler man for HWT?
Og det er problemet med at bruge Google Ads. 😞
Stadig ikke fjernet. Så den for ca 2 minutter siden. Adblocker er tæt på at blive genstartet.
reklamer er spam, spam er ulovligt.
reklamer er spam, spam er ulovligt.
Skrev skaterpete d. 21-05-2019 16:50:46
Sludder og vrøvl.
Spam er uønsket reklamer der lander i din email indbakke uden at du har bedt om det.
Dette er ikke spam eller ej ulovligt.
Sker der virkeligt så lidt over på Tweak, siden du surfer så meget rundt på HwT.dk.
Men dejligt at du støtter op om reklamerne på HwT 🙂.
Og præmien får du når du har trykket på reklamen.
Sker der virkeligt så lidt over på Tweak, siden du surfer så meget rundt på HwT.dk.
Men dejligt at du støtter op om reklamerne på HwT 🙂.
Og præmien får du når du har trykket på reklamen.
Skrev KiloDunse d. 28-05-2019 19:30:52
Jeg støtter naturligvis op, når reklamerne er relevante. Det var ikke ment som en sviner. I så fald beklager jeg.