Hej HWT,vil I være så venlige at hjælpe mig med at udfylde skemaet til projektet?
På forhånd tak og god Påske!
Jeg svarede nej til om jeg ved hvad connected cars er, hvorefter jeg bliver spurgt hvordan connected cars kan hjælpe mig. Hvis jeg ikke ved hvad det er ved jeg heller ikke hvordan det skal hjælpe mig 🤣
Derudover kan jeg ikke klikke på næste. Næste knappen er fantastisk lille, det er faktisk bare en blå streg, og når jeg kommer til hvordan connected cars kan hjælpe mig, er knappen blevet en tilbage knap så jeg kører i cirkel 🙄
Kunne du se faktaboks nedenunder?
Men jeg har ikke mulighed for afslutte testen efter et "nej" der,da funktionen koster penge...
Opgav efter spørgsmål 13, blev desværre for irriteret over de små knapper der er umulige at ramme.
Funker slet ikke i Chrome til Mac.
Et lille forslag ville være at bruge noget andet, f.eks. survey monkey eller google surveys istedet for 🙂
De er afprøvet,google surveys har en begrænsning på 10 spørgsmål,surveymonkey vil have penge ved over 10 stk. Det kan vi som studerende ikke ofre.
Virker ellers i chrome på windows.
done
virker fint med Firefox :)
Done. Virker fint i Chrome i windows her, og der er ikke små knapper 🙂
Done, har aldrig hørt om connected cars før, og nej tak til flere små beløb pr. måned.
Kunne sagtens svare på alle spørgsmål, og god påske.
Spørgsmål 5 er defekt. Man skal svare på noget, selvom der ikke er noget der giver mening.
Done, virkede fint i Safari på MacOS :)
jeg bryder mig ikke om den aldersgruppe jeg er kommet ind i 😕
Spørgsmål 4: Kender du til Connected Cars. Svar: Nej
Spørgsmål 5: Hvilke funktioner kan gavne dig i din hverdag med connected cars ?
Elendigt lavet. Man kan kun trykke videre hvis man vælger en af de mange muligheder, men når der er svaret Nej i spørgsmål 4, kan man jo ikke vide noget om mulighederne i spørgsmål 5. Der burde ha været en "Ved Ikke" eller lign.
Jeg dropper ud af dette survey !
Præcis. Jeg er slet ikke interesseret i at have en Connected Car, så spørgsmål 5 kan ikke besvares.