Hej derude..
Jeg har for tiden en 300 mbits hastighed ved waoo til 369 kr og kan se at jeg ved fastspeed kan få en lignende hastighed til 249??.. Grunden til at jeg angiveligt ikke kan få en 1000mbits er åbenbart fordi, vi hvor vi bor har et "privat" anlæg?? Så hvem skal jeg tage fat i? bolig foreningen??
Kan se at fastspeed kører på yousee´s netværk så hvordan kan jeg forvente at hastigheden er?? og med hensyn til stabilitet??
Håber at i kan hjælp. Tak! :)
Det helt nyt, så det for tidligt at sige hvor godt det kører, men min tillid til yousee/TDC er ikke stor
Fastspeed er 1000 / 100
De reklamerer med "Vi leverer derfor hastighed op til 1.000 Mbit (1.000 Mbit download og 100 Mbit upload)."
"Kunderne får således mulighed for at bestille det ultimative bredbåndsprodukt på 1000 Mbit/s forbindelse"
Så forbindelsen der etableres er 1000 m/bit - det siger INTET om hvor hurtigt det reelt kører hvor DU bor.
Uanset hvad, er det altid shared (delt), og jo højere hastighed du bestiller, jo mere kan der bliver "skåret" hos dig, når belastningen er stor.
Prisen fejler dog ingenting, men du kan ikke sammenligne priser med nogen der tilbyder ægte 1000/1000 eller 500/500. Det er muligheden for upstream der egentlig koster.
nu er det jo TDC/yousee, så priserne stiger hvert år :-p
Det er sikkert et af de firmaer som sælger kunderne efter 3-4 år.
tja nu ejer yousee det program, så jeg tror mere de bare stiger efter 6 mdr 🙂
Nu er rå hastighed jo absolut ikke alt.
Ping-tid og hvor mange samtidige forbindelser der kan holdes, er langt mere relevant, når vi først når ud over ADSL.
Hej igen
Jeg har lige snakket med yousee og de kan ikke matche priserne, desværre men de har en pointe i at de har support i weekenderne. Men kan man regne med at fastspeeds internet bare "virker"??
Har du overhovedet adgang til yousee hvor du bor?
Hej igen
Ja jeg kan godt få yousee og det ser ud som om de dækker min adresse:)
Det er ikke det samme produkt Fastspeed tilbyder. Din Waoo-forbindelse er bedre end den Fastspeed har på programmet.