Så har CDON.COM vist deres evne igen!

Diverse d.  11. juni. 2019, skrevet af Burgurne
Vist: 793 gange.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2019 15:51:59
Svar/Indlæg:
5874/1287

Hej.

Jeg har modtaget et gavekort for et stykke tid siden til cdon.com. Jeg havde ellers svoret ALDRIG at handle med den biks igen. Nå ja, det var jo en foræring, og gavekortet gjaldt til deres butik, så jeg bestilte 3 varer, en optigrill, en marinadesprøjte og en trådløs xbox controller. Fik så at vide, at marinadesprøjten ville blive sendt fra en samarbejdsforhandler, men grillen og controlleren ville blive sendt fra cdon.com. I dag kom så begge forsendelser. I den ene var der en marinadesprøjte sendt fra et andet firma via BING, ganske som lovet. I den anden pakke var der en optigrill, men ingen controller! Følgesedlen der var med viser også kun, at der skulle være en grill, der står intet om controlleren. Man kan stadig ikke ringe til det lo...firma, så jeg skrev til deres kundeservice, og vedhæftede en kopi af følgesedlen (incl ordrenr, så de kan se, at der mangler en controller). Når jeg ser på min ordre i deres webbiks, så skulle min pakke fra cdon.com indeholde 2 varer, og begge er afsendt med samme T&C nummer fra PostNord. Den der pakker hos CDON kan åbenbart ikke tælle til 2, da der som nævnt kun var en vare i pakken.

Aldrig aldrig mere spise gul sne, handle med cdon.com eller klappe en hund der står i flammer.

Bizzy

Erfaren rotte
Tilføjet:
11-06-2019 18:50:18
Svar/Indlæg:
60/2

CDON er ret irriterende når noget går galt. 

Jeg har prøvet at en vare sendt som brev fra dem, blev væk hos posten. Da jeg kontaktede dem tog det dem først 3 uger at svare på email. Derefter ville de have mig til at efterlyse forsendelsen hos post.dk, hvilket jeg jo ikke kan når jeg ikke er afsender. (Jeg tror faktisk heller ikke man kan efterlyse når det er sendt uden T&T)

Da de endeligt forstod at jeg ikke kunne efterlyse den, ville de så have mig til at vente i 4 uger for at se om den ikke skulle dukke op. På det tidspunkt var det allerede næsten 5 uger siden, at den var sendt fra dem. Så over 2 måneders ventetid på at få pengene tilbage for en vare til 200kr, som de bare burde have tilbagebetalt, da de fik min første mail.

Dennisffn

Overclocker
Tilføjet:
11-06-2019 23:18:42
Svar/Indlæg:
3/1

7-9-13 jeg har handet en hel den gange med dem. Men heldigvis uden der opstod mangler eller noget som krævede at jeg kontaktede kundeservice, hvilket lyder næsten umuligt ;/

Dog har jeg været tilfreds med de ting jeg fik, og de er også kommet til tiden. 

Hvis pakkeren kun kan tælle til 1. Så nøjes med at bestille 1 ting af gangen. Måske det hjælper gg?