hey :)
Jeg har pt kig på Devolo Magic 2 Lan / wifi - ej sikker på hvad det bliver, men det skulle være noget af det hurtigste på markedet.
Jeg ved at powerline kan være hit or miss afhængig af de elektriske installationer - hjvad har i af erfaringer med brands, og særligt ovenstående?
Det er en yousee 1000/100 linje på docsis 3.1 kable modem.
Jeg har prøvet et par forskellige og hos mig har det fungeret til UG, men som du selv skriver, så kommer det vist mest an på de elektriske installationer.
/Neemos
Jeg har prøvet et par forskellige og hos mig har det fungeret til UG, men som du selv skriver, så kommer det vist mest an på de elektriske installationer.
/NeemosSkrev neemos d. 25-06-2019 07:17:00
cool, hvilke mærker/modeller har du prøvet af? :)
og latency, har det var ligesom på wifi, hvor det kører super i timevis, men så kortvarigs timer ud / skal reconnecte så der er en 5-10 sekunders lag?
jeg har dem her: https://www.dustinhome.dk/prod...
og de virker udemærket, har en ping på 60 ingame i BF4 (har 100/100 fiber), i et gammelt hus med gammel el installation. det er kun under streaming af youtube eller tidspunkter hvor jeg ikke bruger nettet alt for meget at jeg har oplevet udfaldt (disconnect / reconnect inden for 10 sek) Har dog aldrig prøvet der er sket noget under en gaming session.
fedt at høre :) godt at høre nogle erfaringer :)
Jeg forsøgte både TP-Link AV1000 Gigabit Powerline og TrendNet Powerline 500AV2 Adapter Kit, men jeg kunne ikke se nogen forskel på dem.
Jeg vil prøve D-Link AV2 1000 HD ifølge Techgara's råd.
Brugte nogen her det?