Cooler Master HAF 922 2019 style.

Case-modding d.  30. juni. 2019, skrevet af Muffe
Vist: 1084 gange.

Muffe
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2019 12:01:56
Svar/Indlæg:
96/16

Jeg købte for nyligt det billigste "okay" vandkøling jeg kunne finde. Corsair H100x. Men mit gamle Cooler Master HAF 922 larmede lidt med radiatoren i toppen. Men radiatoren var også temmelig tung med 2 stk Noctua blæsere på. De vejer godt.

Jeg var lige ved bare at købe et nyt kabinet. Jeg så lidt på Be Quiet, men fanme nej. De penge kunne jeg jo bruge på flere Noctua's eller en NVMe. Set i bakspejlet, så havde det nu være lidt hurtigere, fordi det gik sgu ikke helt som forventet, det her mod. Jeg ville egentlig også have behold drivebay, men sådan blev det ikke.

Jeg ville lave det af ting jeg havde. Jeg var nødt til at lave det af plastik da jeg havde en 127mm hulsav til træ, og den ville jeg ikke ødelægge ved at køre i alu med den, da jeg ikke er færdig med at bore ud til ventilation i et hus-projekt. ABS pladen fik jeg fra en gammel plastik kasse jeg havde. Den var desværre kun lige nøjagtig over 360mm så den delte sig i begge ender efter at have bore hullerne, men det virker ikke rigtig til at have nogen betydning da jeg fik det hele samlet.

Selve moddet gav en del mere ro. og et par grader mindre på cpu. Endda uden at GPU'en blev varmere, så der må være fint flow.

Før: (Her har jeg allerede tidligere fjerne disk bay for at lave airflow)









Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
01-07-2019 18:42:12
Svar/Indlæg:
15982/637

Det ser sgu meget fint ud ! 😉



skaterpete
 
Superbruger
Tilføjet:
02-07-2019 16:59:16
Svar/Indlæg:
124/8

HAF aka flyttekassen