Ja og nu mener jeg pga af reklame-værdien får man det nærmest smidt i nakken. Mener det var på en site der hed dansales.dk eller sådan noget med Roccat T-shirts til kun 5 kr. Man kunne så kun bestille 1. Dog kunne man i forskellige størrelser, så fik en i M, en i L, og en i XL (og ikke andet kan kæresten bruge den største til natkjole ;)
Kender i andre steder med lign "sponsor" -tøj ?
I denne tid fungerer det sådan her.
Jo større firmaets logo er på trøjen? Jo mere skal du betale for den.
ESL har en okay webshop, men det er kun "billigt" når de respektive teams kører tilbud..
Well - her i varmen kan du vel bare låne kærestens bikini, hvilket så er gratis, og giver masser af luft?
Måske bør du undlade at invitere vennerne mens du spiller i dèn mondering 😉
Anyway - 5kr. for nogen som helst Tshit! - Så er jeg bestemt selv på :)
Haha. Det skal da nok blive fint nede i byen, når jeg henter kolde bajere i bikini ?
Ja det car med Roccat logo på. 5 kr pr stk, men kun 1 pr kunde, eller 1 i hver størrelse så. Ellers havde jeg nok bestilt 100, eller 1000 ;) Så havde man da til hele livet ;)
1000 ens Tshirts til brug for resten af livet - naaaa - mon dog?
Enten vile du sælge dem videre med fortjeneste, og bestille fast leverance af "bajere" fra den lokale - eller også selv hente dem samtidig med, at cirkus kommer til byen så du kan forsvinde i mængden 🤣
#5, i 3 forskellige størrelser er der jo også plads til at at man kan vokse og skrumpe livet igennem gg ;)
Hellere det end hente bajere i bikini da, selvom nogle nok ville tro jeg kun havde en og samme T-shirt så gg.
Tror nu ikke du behøver tænke på at skrumpe med alle de bajsere hehe..