Hej
PROBLEM:
Jeg har et Sapphire R9 FURY TRI-X, som laver STOCK IN DRIVER THREAD hele tiden.
Jeg har forsøgt følgende:
Den bliver ved med at lave det samme nummer og jeg er ved at få grå hår af det, GFX kan sagtens køre, hvis jeg undlader at installere AMD drivers til kortet, men blot bruger WIN 10 standard driverne.
Jeg har prøvet at google frem og tilbage, men syntes ikke at kunne finde nogen løsning, er der nogle der evt. kan hjælpe mig eller skal jeg blot smide det ad H til?
Vh.
hvor varm er kortet ?
jeg har haft sådan et kort der to BIOS på prøv at skift BIOS der en lille knap på siden af kortet ..
#2 mener det bliver omkring 60 når jeg spiller, det bliver ikke så varmt.
Skifte til CUSTOM BIOSEN ?
Og ville du ikke også vælge dette kort over GTX 690. (Knægten spiller Fortnite)?
ja for at se om fejlen er på begge Bios
#4 Okay det tror jeg lige at jeg prøver så
Det laver også nogle underlige TEGN på BOOT billedet.. lidt dollar tegn osv?
hmm mærkeligt, har du haft det kort fra nyt af ?
Nej jeg har købt det brugt og det med dollar tegn, har den haft lige fra starten af, men ud af det blå kom det med DRIVEREN
okay jeg tror den har været overclocket for hårdt det kunne godt være RAM problemer.. de kan ikke holde hvis man overclocker for meget dens RAM..
men hvis du vil kan du prøve at flashe kortet om ? det kan måske nulstille den.. men ellers tror jeg ikke der så meget at gøre ..
når ja du kan også prøve at underclocke dine ram .. det kan måske sænke fejlen og gør den det, så jeg sikker på dine ram er ved at stå af ..
#9 så må jeg se om jeg kan finde ud af det 🙂, takker for info indtil videre 😉
det var så lidt
Kan du ikke upload et billede både af disse dollar tegn, og hvor den fryser når du installerer drivere?