Hey...
Vil høre om der er andre end mig der har haft dårlige erfaringer med Coolshop?
Min situation er således, jeg sendte et headset retur under reklamation, fik at vide efter en uge til halvanden ca., at Sennheiser lavede en ombytning på den ødelagte del (øre puder), men da jeg fik pakken hjem, var det til min undren desværre kun selve øre puderne jeg havde modtaget, altså havde de glemt at sende selve headsettet retur til mig, og efter en uge mere har jeg stadig intet hørt om hvad der er sket med mit headset, foruden at jeg har modtaget nye øre puder
har du ringet til dem ?
Ring til dem. Jeg har aldrig haft problemer med dem.
Jeg havde en sjov oplevelse med en film fra dem. Den nyeste jurassic park film i 4K. Da jeg åbned den var den mere firkantet en rund og det har jeg sgu aldrig set før. Jeg kontaktede dem og fik tilsendt en ny og den jeg havde skulle jeg bare smide ud efter de havde set billider af den.
jeg vil som de andre sige også ringe til dem...
jeg vil dog nævne at jeg har droppet dem helt da jeg flere gange har haft problemer med dem, selvom jeg har fulgt deres anvisninger og gjort præcis som de sagde...
Overskriften ændret.
Det er ikke korrekt dansk, men.....
Har haft kontaktet dem før opslaget, både på mail og telefonisk, ville derfor høre om der var andre der havde haft samme oplevelser, men det lader til at de i dag fandt mit headset og sender det retur, men kan stadig undre mig over at det har taget en hel uge at finde det.
#4 Mange tak for det ;) men nu er jeg da nysgerrig, hvad havde jeg skrevet forkert? altid rart lige at lære af sine fejl
#5
Tror det er (1) dårlig erfaringer vs dårlige erfaringer (flere af slagsen).....
Uden jeg kan huske hvad der stod fra start... he he