CompTIA Server+ hvad saabagefter

Diverse d.  26. august. 2019, skrevet af Sven Bent
Vist: 643 gange.

Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
26-08-2019 16:13:14
Svar/Indlæg:
3661/82

Paa loerdag tager jeg min comptia Server+ examen det bliver saa min 3. Comptia certificering ( hvis jeg bestaar) . Men jeg har faat lidt blod paa tanden for at hamre lidt flere certificater ud.

 

Q4 2019

Microsoft MTA Windows operating system

Microsoft MTA Networking fundamental

Microsoft MTA Server adminstrations

Microsoft MTA Security fundamentals

 

Q1 2020

Comptia Security +

 

Q2 2020

Microsoft MCF  Azure fundamentals

Microsoft MCF  o365 fundamentals

Microsoft MTA Cloud fundamentals

 

Q3 2020

Comptia Cloud+

 

Omkring Her vil jeg genforhandle loen.

det er et aar efter min sidst loenforhandling og 6 maaneder efter hvad der burde vare min sidste  aarlige loesnstigning

 

Q4 2020

Comptia Cysa+  Eller Certified Ethical Hacker ( jeg kan ikke helt heiite ud af hvor god denne er)

 

 

min plan er at en tic toc system baseret paa 3 maaneder af gange. hvor jeg skifter mellme ordenlige certifiacter og en gruppe af smaa certificater. saa jeg udvider i baade hoejde og breden

Jeg har overvejet at smide comptia Project+ Hvis det kan give mig lidt mere lead/manager roll

Jeg har PT ingen cisco certifacter i planen pga der er ved at lave ders dcertificat structur om.

Jeg havde kigget paa at nappe en CCNT i farten men den forsvinder. Saa jeg skal op I en CCNA som bliver aendret (de bliver lagt sammen til en)

 

 

 

Noget feedback ?

tosserier over hele lininen?

Forslag til forbedringer.

 

 

 

thias-
 
Superbruger
Tilføjet:
26-08-2019 16:53:12
Svar/Indlæg:
396/229

Hej Sven Bent

Måske et lidt mærkeligt spørgsmål.. Men hvor har du taget kurserne??



Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
26-08-2019 17:30:15
Svar/Indlæg:
3661/82

#1

CompTIA  eksamerne er tager hos PersonVUE. Jeg ved ikke om de findes I dk

Men jeg tror man kan slaa det op paa comptia's sider hvor du kan tage eksaemener i DK

 

men mit study material har jeg taget fra

 

https://www.professormesser.co...

Gratis: A+, Networks+, Security+

 

www.Udemy.com - Mike meyers  kurser

Tit sat ned til 10 dollarsper kusurs : A+ Network+

 

ITpro.TV

42 dollars om maaneden men 7 dages gratis: A+ Network+, Security+, Server+ MTA'er, CCNA, Ethical Hacker og MM

 

Fremhaevet med fed er hvor jeg har least op paa tingene

 

--- edit ---

https://wsr.pearsonvue.com/tes...

Danske centre.  Hvis du klikker https://wsr.pearsonvue.com/tes... # Kan du se hele danmarks muligheder

 

 

 



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sven Bent d. 26-08-2019 17:49:03.


Boomboy
 
Overclocker
Tilføjet:
26-08-2019 21:25:29
Svar/Indlæg:
351/36

Jeg ville faktisk have anbefalet dig Cisco, men det sluttede du selv af med at nævne.


Hvis du vil hen imod lead/manager rolle, bør du måske se på de blødere kurser i ledelse og management?

Offtopic, er skuffet over du ikke har kigget forbi endnu :D
https://hwt.dk/forum/350659/re...



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Boomboy d. 26-08-2019 21:25:43.


Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
27-08-2019 02:49:43
Svar/Indlæg:
3661/82

#3

Jeg har ikke rodet saa meget med VM's endnu. og intet paa ESXI. Saa jeg vil helst noedige give information der er forkerte :D

 

jeg har faktisk valgt at skubbe mine microsoft certificater lidt og proeve en CCNA RS istedet.

Hvis jeg kan knalde dne ud inde december 2020 saa burde den autoamtisk blive opgraderet til dne nye universelle CCNA som trods alt er en del haerdere at tage

 

 



Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
02-09-2019 20:23:31
Svar/Indlæg:
3661/82

Lige tilbage melding

Jeg scored 828 paa en skalae fra 100 til 900 ( bestate er over 750) saa jeg er ganske tilfreds

Isaer taget I betragning jeg tog eksamne paa 60 minutter istedet for de 90 jeg havde (100 spoergsmal)

 

Fand ud af at jeg skal have laest mere op paa backup metoder og hvilket metoder der flipper arkiv bit eller ej

sjovt var det er se at testen tager 1000 vs 1024 debatten op

spoerggmaalet gil paa at man havde en disk med 1TB plads paa og skulle overfeore 996GB data.  og forklare hvorfor det fejlede.

 



Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
02-09-2019 20:29:27
Svar/Indlæg:
3661/82

Anyway saa skal jeg hoere om de rer nogle folk der har laest  til CCNA  RS uden de store cisco erfaringer. og om det er noget man kan bruge  en 6-8 weekender paa at laere ?