CPU score will be baseret paa AES encryption og LZW Komprimering
Memory er ren throughput
Disk score har en del sbu scores
* Random read
* Linaer Read
* Linaer write
* Latancy 95%
* Latancy Max
* Read time med linar writes
* Read time med random writes
CS:GO wil have 3 standard opsaetninger 720P med lavedetaler. 1080P med middel-hoej detalerj. 4k med alle detaljer paa max. disse er til sammenligniner af systemmet
Derudover vil det vare muligt at kore paa ens nuvaerende opsaetning for at kunne see forbedringer fra tweaks
Score wil vaere i gennemsnit ad FPS samt fps varians
L4D2 og Q3TA Vil have de samme muligheder men score er kun i FPS
Side note
Benchmark vil have mulighed for at koere i Precision mode. hvilekt betyder den flusher windows idle task list foer den gaar igang for at sikre mere stabile maaling. ( men det tager lidt tid at flushe)
Benchmark vil ogssa stoppe systemet for at gaa i standby mode
Nice hvor kan man hente det ? 🙂
Dette er kun en teaser. Det er paa project plan lige nue.
Jeg smider en beta op saa snart de syntetiske benchmark er orndet.
men indtil loerdag er det server+ studering
Jeg har udvidet CPU benchmarking med SHA1 og Vista komprimering. saa det er 4 forskellige cpu tunge aggoritmer
Nice glæder mig til og teste det på mit gamle system her 😀
Hold mig gerne underattet 🙂
Lyder spændene. Så skal det da tæskes i gennem mit gamle X58 system og Ryzen 9 3950X når jeg engang kan få mine beskidte finger i sådan en.
Rigtig godt projekt. Hvis du nu gemmer ALLE resultater, i en kommafil, så kan vi lave statistik over alle brugere, som kører testen. Tag fat i mig!
#6 point taget
Jeg skal dog lige have hitttr ud af hvor jeg bedst hiver CPU og GPU ID ud af systemet saa
#6 point taget
Jeg skal dog lige have hitttr ud af hvor jeg bedst hiver CPU og GPU ID ud af systemet saa
Skrev Sven Bent d. 29-08-2019 05:35:07
Hvis du dropper det med spillene, så er det nemmere for os, som ikke har de spil installeret.
Ja en skam det ikke fungerer i Linux