Anbefaling af monitor/tv og evt. pc til møderum

Diverse d.  27. september. 2019, skrevet af Ingdam
Vist: 1065 gange.

Ingdam
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2019 11:17:25
Svar/Indlæg:
1771/62

Hej hwt

 

Jeg er på jobbet blevet ansvarlig for at finde en monitor/tv samt pc til fremvisning til vores møderum.

Virksomheden er en lille rådgivende ingeniørvirksomhed på 10 mand. Der skal primært kunne fremvises præsentationer, tegninger og lignende ved møder og arrangementer, hvor jeg tænker en mindre pc skal være tilsluttet. Af størrelse snakker vi ca. 60", og jeg har selv kunne google mig frem til fx en dell 55" 4k monitor:

https://www.dell.com/da-dk/wor...

Dog er jeg meget grøn på området så jeg vil gerne høre om der er andre der har erfaringer og anbefalinger til en sådan skærm? Min vurdering er at setuppet skal køre et par gange om måneden, så det er ikke noget der skal stå og køre 24/7 eller koste en bondegård.    

Iht. pc tænker jeg selv en mindre færdigbygget maskine i en størrelse som NUC, som kan hænge på væggen ved siden af tv'et, og hvor der er mulighed for at sætte usb-stik og lignende til uden behov for den store regnekraft. Nogle anbefalinger til denne?

 

På forhånd tak!

1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2019 13:14:11
Svar/Indlæg:
5750/124

Hvad med projektor fremfor tv? Har i en væg der kan skydes et billed op på? 

Alternativt, hvad med interaktivt whiteboard? Hvor du kan bruge det til at fremvise dine præsentationer, samt du kan bruge det som whiteboard (så kan du tegne ovenpå jeres tegninger, med de ting i måske vil tilføje, noter eller noget tredje).

 

Jeg vil blot nævne det findes - derudover er jeg ansat i en lille virksomhed, som sælger Ricoh's udgaver af ovenstående.

 

Alternativt, så er det nok ikke helt nødvendigt med en prof. skærm, som bygges efter at skulle stå tændt x timer dagligt. Så der kan du næsten ligeså godt købe et fjernsyn i den lokale biks, eller en stor computer skærm. Alternativt, så har av-connection en side med prof. skærme: https://www.av-connection.dk/?...