Står og skal til og have købt en masse hardware, da jeg vil have samlet en ny computer.
Plejer der traditionelt være gode kup på Black Friday? Vidst der er, vil jeg gerne vente end til da, selv om det er svært.
Det værste jeg ved er og blive snydt og betale for meget. Det tror jeg mange kan relatere til. Ved godt ting bliver naturligvis bliver billigere som der kommer nye produkter på markedet, så det kan man ikke undgå.
Nogle gode råd og erfaringer der kan gives videre.?
Det kan være at der er en der sidder derude og lige har set et virkeligt godt tilbud og gerne vil dele det med mig og alle andre.
Mvh Henrik
Jeg synes tit, at priserne er kunstigt høje op til black friday, så de kan give en tilsvarende kunstig rabat, på dagen. Sidste år, købte jeg slet ingenting.
Det er godt man se prishistorik på pricerunner for at tjekke om tilbudet er kunstigt pustet op eller om det virkelig er et godt tilbud. 😀
Synes mest at tilbuddene plejer at være på gammelt "upopulært" hardware de gerne vil af med. Sidste år synes jeg at black friday var tammere end nogle af de weekend tilbud der nogle gange kommer.
Ja jeg har lidt den holdning at black Friday er et stort snydegilde med falske tilbud men det kunne jo være at der egentlig var et reelt tilbud gemt i sted derude.
Tror jeg vil lave en specifik liste og holde øje med prisen. Men at skulle vente og se hvad black Friday vil kaste af sig vil blive hårdt og sikkert nok forgæves. 😒
Der er ikke bedre tilbud end der kommer jævnligt alligevel. Og ofte sælger de ud af gammelt bras
#3 hele formålet med Black friday er at butikkerne kan tømme lageret for det gamle sortiment og gøre klar til julen etc.
den del er vidst lettere gået henover hovedet på folk i DK :D
Det var godt nok sløjt sidste år. De "gode" tilbud var kø-tilbud hos Power etc. - Men hvem gider dog at stå i kø foran en butik? - Der er normalt væsentligt bedre tilbud ifm. januarudsalg.
Jeg har igennem årene anskaffet fede ting BF - men jeg bruger også lang tid til at forbedrede mig.
Jeg beslutter når de nye TV-modeller kommer ud hvilke jeg vil holde øje med og dukker der et godt tilbud op (nogle gange en uge eller 2 før BF) og det passer til den pris jeg vil give så køber jeg ellers ikke.
Sidste år købte jeg et Asus RTX 2080 8Gb OC til 6.500,- - det var en god pris dengang - Jeg købte også næste alle dele til mit build og sparede måske 2-3K - men igen det hele drejer sig om at bruge tid på at holde øje med prisudviklingen og det er ikke altid det kan betale sig at købe noget.
I år holder jeg øje med en 4TB ssd - jeg er ude efter en Samsung 860 Evo og håber jeg kan spare en lille tusse BF.
#3 hele formålet med Black friday er at butikkerne kan tømme lageret for det gamle sortiment og gøre klar til julen etc.
den del er vidst lettere gået henover hovedet på folk i DK :D
Skrev xkalibur d. 01-10-2019 13:45:39
Det har butikkerne bare ikke fattet herhjemme. 10% besparelser er bare ikke "gode" tilbud. Black Friday er i DK markedsførings gøjl, og ofte har butikkerne bedre tilbud på deres "fødselsdage". Jeg mindes i oktober 2016 ved komplett at købe et MSI GTX 1060 6GB de havde på fødselsdags tilbud til 1799kr. Da til Black Friday havde de sat præcis samme kort "ned" til 1999kr.
Ja så kunne det måske være jeg skulle se mig om efter en større SSD end min nuværende på 64 gb
Enig med #9. Det eneste jeg vitterlig har sparet penge på de sidste 2 år er licensen til BitDefender (forrigeår 99,-kr for 3 PC'ere et år for Internet Security, sidste år måtte jeg af med 119,-kr for samme)
Det da ikke ringe hvis der kommer tilbud på rtx 2060 og 2070 samt ryzen 2000 cpuer.
Der næsten 2 måneder til black friday, hvorfor allerede spekulere på tilbud til black friday, tidligst må da være i starten af nogen november.
Desuden skal man være hurtig ved nogen tilbud og der kan man altså ikke bare sidde og kigge tilbud igennem før man slår til fordi man skal have en hel pc (eller næsten), så det kan godt blive stressende at købe en hel pc den dag den 29 november.
Jeg venter heller ikke til black friday hvis jeg finder et godt tilbud. Var heldig før sommerferien at kapre et af de få Geforce 1070TI Asus Cerberus Elgiganten havde på weekendtilbud til 1.999,-
Men det skal da ikke afholde mig fra at holde øje med hvad der kommer på tilbud på black friday, man kan jo være heldig 🙂