Internet Archive frigav en ny opdatering, denne omgang giver de dig mulighed for at spille 2500 MS-DOS-spil i din browser gratis. I tilfælde af at du ikke vidste, er Internet Archive et non-profit digitalt bibliotek, der arkiverer digitale versioner af gamle pc / MS-DOS-spil, bøger, lydoptagelser og videoer. Ifølge teamet spænder denne seneste opdatering fra bittesmå nylige uafhængige produktioner til længe glemte store navneudgivelser fra årtier siden. Derfor kan du nu spille gratis Mortal Kombat, Doom, Jurassic Park og Alone in the Dark. Du kan også finde Shadow Warrior, Duke Nukem 3D, Redneck Rampage og mere klassiske pc-spil.
Se det hele her: https://archive.org/details/so...
God fornøjelse 🙂
Desværre tages der ikke højde for at en hel del spil havde "sikkerheds koder" for at starte spillet. Jeg ville så gerne spille Microprose's B17 Flying Fortress fra 92, men det dur ikke når man så vælger sprog og så skal man finde ordet på side 163, linje 7, ord 4 i manualen for at kunne gå videre i spillet.
Dertil er der også en hel del der blot crasher så snart man er kommet ind i spillet... Black Knight (F/A-18 suk)....
Den der med at finde ordet, skriv et eller andet, så starter spillet. Det samme skete for mig i Mortal Combat, den ville også have et "sikkerhedsord", så jeg skrev 5 tilfældige bogstaver, og så startede det fint op 🙂
Den der med at finde ordet, skriv et eller andet, så starter spillet. Det samme skete for mig i Mortal Combat, den ville også have et "sikkerhedsord", så jeg skrev 5 tilfældige bogstaver, og så startede det fint op 🙂
Skrev Burgurne d. 17-10-2019 01:04:31
Det gør det desværre ikke her i B17. Jeg fik dog spillet lidt af Novalogics Commanche samt lidt Lost Vikings.🙂
lost cikigns er guld
Jeg gennemfrot dog begge en sjat aar siden i dosbox
en advarsel
BattleTech - The Crescent Hawks Inception (1988)
Har indbygget copy beskyttelse i slutning af spillet.
jeg fik spillet i en combo pakke tiblage i dos 5.0 tiden til min 386'er
og manual havde kun det mest vigtige med hvilket var den forste kopi beskyttelse i starten af spillet.
Men den i slutningene manglede saa ovboev. 90% gennemfort spil
WTF commander keen 8 og 9 ?
Det gør det desværre ikke her i B17. Jeg fik dog spillet lidt af Novalogics Commanche samt lidt Lost Vikings.🙂
Skrev Gripen90 d. 17-10-2019 02:57:17
Måske løsningen til B17 er her, det skulle være den engelske (UK) manual til spillet?
https://steamcdn-a.akamaihd.ne... (English).pdf?t=1486598348
Tak for linket, Burgurne, jeg vil lege lidt med Doom. :)
#5 åh ja. Klassespil. Jeg fik heller aldrig gennemført det.