Ville fanme være dejligt hvis andre tog ved lære af Epic... Snyd skal straffes så det kan mærkes....
sådan, og sådan burde alle firmaer straffe snydere....
I min optik tager de jo netop fornøjelsen fra os andre, som har betalt for spillet og spiller det helt legitimt.
https://www.bt.dk/sport/fortni...
"han har ikke noget ondt blod i sig"..lol
Nej bare en snyde pels der ødelægger spiloplevelsen for alle os der IKKE snyder...
Uden at jeg ved vanvittig meget om Fortnite.
Men som jeg læser den artikel, så lever fyren af at spille de her spil, og tjener endda et større milion beløb på at lave indhold omkring spillet han ligger op på youtube.
Så i det tilfælde synes jeg det er helt ok, en spiller som vel er en rollemodel for dem der ellers spiller spillet skal gå forrest med det gode eksempel, og går man så forrest med det dårlige eksempel så skal hammeren slå hårdt så andre ved det har konsekvenser.
Sorry, han skulle have tænkt sig om inden han tog den beslutning.
Når det så er sagt, så burde de slå hårdt ned på alle der snyder i MP spil, singleplayer kan folk gøre hvad de vil, men MP, der skal bordet altså fange.
Helt enig #3, og dette har været et problem meget længe (siden Quake 2!), så det er egentligt utroligt, at de større spilfirma'er ikke har indbygget en form for sikkerhed mod, at sådanne ting som aimbots, health-loaders, gunboosters osv
Så kan han lære det. 🤣
Hvad med sports stjerner? Hvis Ronaldo blev taget med doping imorgen fik han jo HØJEST 2 års karantæne.
Ja og de skulle gør det samme i cs go, og ban deres stream konto for at snyde.. Kunne være det bare ville lukke lidt ned for dem som synder der.
Ja, og hvis Ronaldo var atletik udøver og han blev taget med doping risikerende han livstids ban. Forskellige sportsgrene har forskellige straffe.
Ninja mener selvfølgelig ikke at han skulle bannes fordi han er populær men da nogen cheatede i det game han var med, ringede han til nogen han kendte hos Epic for at få banned med det samme......noget med moral og det dobbelt af det
#9 Er det rygter eller fakta? Hvis det er fakta, så er al snak om, at hans straf er for hård da nødt til at forstumme! Så er han ikke bare dobbeltmoralsk, næ han er jo direkte dum! (og en snyder, hvilket han straffes for, ikke for at være dum 😉)
Jeg tænkte ikke den tanke, at jeg kunne blive bandlyst for livet.«
DVS han er kun ked af det pga han blev straffert ikke fordi han fortryder hvad han gjorde eller findet det forkert.
maximum traff herfra
quake1 havde aimbots. Model udskiftning saa man kunne se usynlig folk,
Det er rigtigt #11, men langt fra så udbredt som senere i Q2, som jeg husker det.