Black friday bestilling bortkommet.

Hyggehjørnet d.  16. december. 2019, skrevet af Cani83
Vist: 830 gange.

Cani83
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2019 21:37:22
Svar/Indlæg:
2185/186

Hej med jer.

Min kæreste har lige nu en sag med bestseller, hvor jeg har svært ved at forestille med, at købeloven bliver overholdt.

Min kæreste bestilte en hel del tøj med 20 % rabat på Black friday.

Efterfølgende er der gået over 2 uger, hvor pakken har været eftersøgt og nu har de konkluderet, at GLS har smidt den væk.

 

De har derfor overført pengene til min kæreste igen og tilbudt hende en rabatkode på 10 % som hun kan bruge indenfor 14 dage.

Problemet er bare, at alle varerne nu er dag op til normal pris igen og dermed mister hun pludselig 10 % i rabat.

 

Mvh

Carsten 

Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2019 21:46:37
Svar/Indlæg:
5874/1287

Kan man måske få GLS til at bekræfte, at de har mistet forsendelsen? Ellers er der jo kun butikkens ord for det. Og det kan butikken (måske) så tjene 10 % ekstra på. 😕



Cani83
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2019 22:03:45
Svar/Indlæg:
2185/186

Vi kan eventuelt prøve at kontakte GLS 

Ved ikke om de er erstatningsansvarlige overfor os eller bestseller ? Så meget er jeg ikke inde i reglerne.

Jeg har aldrig selv oplevet en procedure som denne.

 

Jeg har kun oplevet, at bliver en pakke væk, så sender webshoppen de identiske varer igen.

Synes det er en underlig politik, at se selv bestemmer, at de vil refundere pengene og på den måde annullerer ordren, så man i sidste ende kun har to muligheder. Enten at købe til højere pris, eller slet ikke bestille igen.



DJ
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2019 10:33:47
Svar/Indlæg:
1431/233

0# Kender en hos Bestseller / only og svaret er dette.

Jeg synes bare han skal skrive til kundeservice og sige han skal ha de 20 % som på Black friday. Det er jo på ingen måde hans skyld at pakken er væk. Hvis det havde været rene Only varer havde vi givet ham 20% og selv dealet med omkostninger hos transportøren



Abildhauge
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2019 21:23:59
Svar/Indlæg:
342/54

Som der skrives, undersøg det med deres kundeservice.

 

Jeg vil tro de giver pengene tilbage for at yde den bedst mulige service, da det er det “ultimative” en butik kan gøre.

Jeg tror på ingen måde de spekulerer i at spare noget BF rabat. De tjener stadigvæk styrtende på salget(De har vanvittig stor margin på tøj, hvis I køber direkte hos bestseller)🙂 især i forhold til at de risikerer at I ikke bruger pengene igen.



Cani83
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2019 21:52:16
Svar/Indlæg:
2185/186

 I har skrevet, at vi helt klart havde været mest tilfreds med, at de bare havde sendt varerne igen uden at overføre pengene og dermed annullere ordren, eller i det mindste have givet os et valg.

 

Jeg har talt med lidt kollegaer, og det er åbenbart en udbredt politik blandt tøjbutikker.

Det bliver også praktiseret af H&M ikke at der gør der til bedre service i mine øjne, at det er udbredt til flere butikker.