Har et gamer tastaur og mus fra logitech
G710 med O ringe og G403 mus
Jeg har flytte lidt rundt på mit skrivebord, usb lydkort,højtaler,kabel holder til musen fra razer og så videre som har gjort at jeg er kommet til at ligge lidt mere mærke til musen er med kabel.
Har desuden en skærm med en fod uden hul til kabel, som gør at det forholdsvis tykke kabel fra mit tastatur ikke ser så pænt ud på mit skrivebord.
Kan det lade sig gøre at skifte em kablet gamer mus og tastatur ud med et alm trådløst sæt med mus og tastatur.
Det ikke om det vil virke men mere og det vil kunne køre optimalt i hverdagen når det nu er et gamer mekanisk tastatur og gamer mus jeg har, om der vil være for stor forskel.
Det ikke så meget en af de dyre trådløse logitech mus men mere et sæt som Microsoft Wireless Desktop 3050 Nordic jeg tænker på, da det ikke er alt for dyrt og har dedikeret medie knapper til media afspiller (afspil,pause,frem,tilbage,stop,volume op,ned) Uden at man skal bruge FN på en af F knapperne
https://www.pricerunner.dk/pl/...
Har et 3000 sæt MEN det er uden mus og den trådløse dongle som man IKKE kan købe, da hver dongle er tilpasset netop den mus og tastatur som donglen følger med.
Ellers nogen andet bud på et sæt eller trådløs mus der kan erstatte hvad jeg har ? Pris under 400kr
Mus skal helst være på 1600dpi eller højere og med side knapper til frem og tilbage på hjemmesider