Hey
jeg er på jagt efter en en ny skærm i stedet for min gamle Hanns G 27"
Jeg skal bruge den primært til at spille på
CSGO
GTA 5
RDR
F1 2019
og overvejder BF 5 eller COD
hvad er en god skærm ? jeg tænker den skal minimum være 27" igen men ellers så er jeg helt blank
pris maks 4500,-
Brian
Hvilket gfx har du? 1080TI
Skrev wepor d. 20-12-2019 17:07:25
det virker ikke som om du har nogen særlig krav til din skærm andet end 27" ? jamen så køb TN skærm Dells S2719DGF QHD 2560 x 1440 ved 155 Hz AMD freesync
Noget den her stil: https://www.edbpriser.dk/produ...
34" - 21:9 med 2560 x 1080 @ 144 Hz .. Perfekt til bilspil og FPS!
Kender ikke denne skærm, men en jeg helt klart selv vil overveje når jeg skal skifte.
jeg kunne godt tænker mig 2560 x 1440 og g-sync og gerne IPS panel
Jeg har kigget lidt på Asus nye tuf serie, TUF Gaming VG27AQ dog har jeg overvejet TN, modellen men den er steget 700kr siden komplett's black-friday tilbud så ISP versionen er mere fristende.
Bemærk at den kun er G-SYNC kompatibel, og at det ikke er ægte G-SYNC, men det skulle ikke have nogen større betydning.
Jeg vil til hver en tid anbefale noget 21:9 over 100Hz til bilspil og FPS. Ja, også RTS, platformer, grafisk arbejde etc. Den ekstra bredde gør virkelig en forskel for synsfeltet.
Jeg har dog ingen holdning til om GSync vs. FreeSync vs. VSync etc. gør den store forskel.
Har lavet en edbpriser søgning - og dine krav gør det jo ret nemt:
27" - IPS og G-SYNC - så er det jo heldigt, at du har 4500 mønt.
EDIT: Link opdateret *2
super tak nu har jeg nogen ideer og ser lige om der ikke kommer udsalg på noget af det efter jul