Astro a50 gen 3 - optisk?

Gaming d.  28. december. 2019, skrevet af nitrotg
Vist: 419 gange.

nitrotg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-12-2019 21:26:07
Svar/Indlæg:
522/172

skulle der tilfældigvis være nogen der sidder / har haft et astro a50 headset gen 3?

kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal investerer i et godt lydkort og har få fuld glæde ud af det

lige nu køre jeg med usb connection og mit nuværende bundkort har ikke optisk udgang

mere hvis nogen har prøvet dette headset med begge løsninger og som kan fortælle om det er det værd 

 

pft

Vognen
 
Overclocker
Tilføjet:
29-12-2019 09:01:33
Svar/Indlæg:
411/38

Hvis ikke du har optisk udgang på dit bundkort, så vil du gå glip af meget af glæden ved Astro headsættene. 

Det første er selvfølgelig lydkvaliteten, men den afhænger også af det indbyggede lydkort på dit bundkort, men det vigtigste er næsten Astros mulighed for on-the-fly justering af lydstyrken mellem de to indgange, den digitale til spillyd, musik osv, og USB indgangen til brug sammen med mikrofonen. 

Jeg er selv ejer af et A40, den kablede udgave af A50, og jeg må indrømme at efter at have brugt den digitale lydindgang til ovennævnte ting, lyder det helt forkert at bruge USB delen til dem - lydkvaliteten bliver simpelthen forringet for meget. 

Har selv haft et A50 gen 1, som dog blev udskiftet til mit A40  pga batteri og softwareproblemer, men det skulle være rettet på de nye generationer. Håber det hjalp, ellers så fyr løs.



nitrotg
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-12-2019 09:36:44
Svar/Indlæg:
522/172

Hvis ikke du har optisk udgang på dit bundkort, så vil du gå glip af meget af glæden ved Astro headsættene. 

Det første er selvfølgelig lydkvaliteten, men den afhænger også af det indbyggede lydkort på dit bundkort, men det vigtigste er næsten Astros mulighed for on-the-fly justering af lydstyrken mellem de to indgange, den digitale til spillyd, musik osv, og USB indgangen til brug sammen med mikrofonen. 

Jeg er selv ejer af et A40, den kablede udgave af A50, og jeg må indrømme at efter at have brugt den digitale lydindgang til ovennævnte ting, lyder det helt forkert at bruge USB delen til dem - lydkvaliteten bliver simpelthen forringet for meget. 

Har selv haft et A50 gen 1, som dog blev udskiftet til mit A40  pga batteri og softwareproblemer, men det skulle være rettet på de nye generationer. Håber det hjalp, ellers så fyr løs.

Skrev Vognen d. 29-12-2019 09:01:33

Lyder til det er værd at prøve at finde et lydkort et sted. syntes Egentlig det gør det rigtig godt, og kan også justere lyden på siden h is jeg feks bruger discord. Så kan jeg skrue op og ned for lyden på selve spillet så jeg bedre kan høre hvad der bliver sagt

 

jeg kan dog ikke aktivere atmos eller andet da jeg bruger usb