Da Kramler desværre ikke længere er bruger på siden har jeg valgt at oprette tråden.
Tråden her er tiltænkt at fremvise din nyeste lir - blær er OK.
Reglerne er:
1. Du skal selv tage billederne, enten med kamera, eller hvad mobilen nu kan. Det er ikke ok og gå på google og lede efter varen, og hive billed link ind.
2. Ej heller vil vi se links til diverse forhandlere om hvad du har købt.
3. Vi skal heller ikke høre historier om hvad du har tænkt dig at købe, eller hvad du brugte penge på en gang. Vent med at poste til at du har produktet og taget billederne.
4. Undgå at bruge høj opløsnings billeder!
5. Undgå chat - én kommentar på billedet af andre, er det tilstrækkelig spændende; Ny tråd om det.
6. Produktet skal være af en visse relevans; Hardware, tech, nørderi generelt - dagligvare o.lign er ikke hensigten med tråden
VI VIL SE AKTUELLE BILLEDER!
#2 se punkt. 6. Produktet skal være af en visse relevans; Hardware, tech, nørderi generelt - dagligvare o.lign er ikke hensigten med tråden
Jeg besøger ikke hwt for at se huse, eller biler, men elektronisk. At der somme tider popper bearnaise sauce op på siden, det er mindst lige så offtopic, det er lejligheder også. Gid folk selv kan se det.
Din Skoda er selvfølgelig fin, men prøv med bilgalleriet, den høre hjemme der.
Shit du må godtnok kører i en gammel spand, hvis ikke du mener nutidens bil er fyldt med tech og hardware. 😉🙂
Biler har været vist før, lige som byggesæt og andre samleobjekter, så det er helt legitimt i tråden. Så længe det ikke er billeder af det ugentlige madvare indkøb fra Super Brugsen.
Lidt er det da blevet til.. Fik blæst ca. 100k af på lidt forskelligt grej.
- Noctua NH-D15, fordi min gamle Corsair H110i GTX er noget lort.
- B&O SoundStage soundbar, mangler lige et andet tv-møbel der skal op på væggen førend at jeg kan få den monteret på væggen.
- 2 stk AOC 32" Curved gamingskærm CQ32G1
- 2 stk ICY BOX Gas Spring Monitor Mount
- Siemens iQ700 90 cm induktionskogeplade med FreeInduktion - på biledet er der gang i 3 stk 28cm stegepander, og der er stadig plads til to mere.
- Siemens IQ700 bordemfang der forsvinder ned i bordpladen
- BWT blødgøringsanlæg AQA Life
#8 Holy shiet, thats a lot of Nice stuff!
Se PB
#8 wtf - vægmonteret aqualife? Bliver det ikke problematisk?
... Mest støjende apparat i mit hus - den larmer mere end jordvarmepumpen.
Fedt emfang
#11 Besvaret :)
#12 Så er der noget galt med din. Min siger ingenting overhovedet.
#11 Besvaret :)
#12 Så er der noget galt med din. Min siger ingenting overhovedet.
Skrev Die_Happy d. 06-01-2020 14:20:49
Når at den regenerere larmer det. Jeg har haft 2 anlæg og de seneste 4 byggesager jeg har været på, har haft aqualife eller basic.
Har haft bwt siden 2017.
Nok om det, skal ikke afspore tråden yderligere
Så kom der noget mere hjem til mit vand projekt
8x Corsair Icue QL120mm fans. Skal ha købt en Commander pro til dem, så jeg kan sætte temp sensor til den og styre mine fans efter vand temp over Icue, så jeg holder næsten alle ting i Icue.
En ordenlig røvfuld fittings og jeg har en bestilling mere hos Coolerkit på fiitings og sensor, men levering har ubestemt levering, da den ene sensor er i rast order.
Byski hardtub bending kit. Kosted 188 Kr. med fragt på ebay, så det Thermaltake kit jeg havde købt, røg retur igen.
2x ekwb ek-cryofuel clear.
Jeg er i gang med at bygge mig et nyt system, det vil sige næsten, for jeg genbruger gerne min psu, gfx og SSD
Da jeg gerne vil prøve AMD igen efter at havet været væk fra AMD i mere end et årti, har jeg sat nu skal det være.
Så jeg har fået købt mig Gigabyte x570 Aurous Elite og 2 stænger af 8Gb G.Skill Neo 3600Mhz ram (16GB i alt).
#24. Der ser knagme godt ud.😀
Det har været nogen tid undervejs dette build, men nu har jeg fået de sidste dele hjem af blæsere, RBG lys (ikke rainbow lys), AIO og ekstra NVMe SSD.
Dog er jeg blevet i tvivl om kabinettet, om jeg skal bruge det som planen var oprindeligt eller få fat i et Phanteks Eclipse P600S TG i gunmetal grå.
Tusind tak og ilm! <3
Det er en virkelig fed (og kraftig) lygte.
Jeg har selv en magen til 😀
Jeg venter spændt på at mit nye valve index VR lander imorgen samt razer Nommo pro højtalere og Asus rog throne headset stand med indbygget QI opladning - opdatere med billeder når det ankommer 🙂
Hvad er det du har fået?
KleitusIV skrev d. 14-03-2020 19:33:30
Jeg har lige fået mig sådan en fin sag her:
Jeg kan blive helt glad bare ved at sidde og kigge på alle de kerner der ikke laver noget. 😀 haha
På billedet står der "AMD Ryzen 9 3900X 12-core Processor" ... så mon ikke det er sådan en #33? 😉
Creality Ende 2 - 3D printer
Det er så pinligt det her, men jeg har endnu ikke været i "humør" til at få samlet min PC med Ryzen 9 3950X, mv. - det hele har været ude som "test bed" men, jeg har stadig ikke fået monteret det i kabinettet og ej fået flyttet RTX 2080Ti kortene ud af min nuværende PC. Nu holder jeg 14dages fri fra i næste uge af, fra alt der hedder ledighed og jobsøgning, - så satser jeg på min mojo kommer i live så jeg kan få PC'en samlet og kørerklar ! Hey lige nu er jeg ved at downloade det nyeste windows 10 build til min flash USB pen, det er da en start 😉
Lidt guf til den gamle x99 spand. :)
Lidt af den nye gaming pc, står nede til højre her.
#28 og #29 Jeg har den ældre T7 model den er jeg dælme også glad for, det er kvalitet hele vejen igennem..
Kan ikke huske om jeg købte den i 2012 eller 2013
afrom1 skrev d. 22-04-2020 20:54:06
så kom der en ny tek-9 icon 3 gpu pot til at erstatte min gamle gpu pot
Hvor er like funktionen!
Havde planer om at afhente lidt af den slags legetøj til sommer - men de planer er skudt i sænk :(
Lækkert grej - var der andre pots med i forsendelsen?
#45 nej kun en gpu pot. da jeg primært bencher gpus og så længe jeg kan klare mig med cpu på chiller er det nemmest. men ved du nogenlunde hvad flydende nitrogen koster i dk har ind til vider bare brugt tøris men det er lidt irriterende det skal bruges inden for et par dage.
#47 har godt set det før men prisen er for høj i forhold til hvad jeg giver for tøris og hvad folk giver i udlandet
Ja mit build kom aldrig rigtig i gang, da jeg var sådan i tvivl om valget af kabinet ! Men nu er det slut - jeg bestilte et Phanteks Eclipse P600S TG Anthracite Grey, så det ellers købte Phanteks Enthoo Pro M Special Edition får konen.
Nu da jeg opgivet DVD-drev i kabinettet, så var jeg også nødt til at købe et ekstern USB DVD drev, så jeg kan installere nogle af mine spil fra DVD også. Og da jeg droppede det interne DVD drev, ja så var der jo lige pludselig mere plads i toppen, så min ellers indkøbte Arctic Liquid Freezer II 240mm AIO ja den får konen også, mens jeg så snupper Arctic Liquid Freezer II 360mm AIO'en til min 3950X. Puha hvor jeg glæder mig til at komme i gang med at bygge nu 😀
læx læx læx.... altid dejligt når delene begynder at vælte ind 🙂
#51 puha.. det en strømsuger 😀 jeg tror jeg venter til 11 generation..
Min ITX PC bliver downgraded fra 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600MHz og Ryzen 9 3900X til 16GB G.Skill Aegis 3200MHz CL16 og Ryzen 5 3600, det passer bedre til brugen. De andre dele bliver så monteret på det nye Asus Prime X570 Pro og bliver sat i mit ekstra Phanteks Entho Pro M Special Edition kabinet og mine 2x RTX 2080 ryger over i PC'en sammen med Ryzen 9 3900X og 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600MHz. Derved er bliver de to Intel X99 i7 5960X og i7 6950X maskiner endelig pensioneret.
Så blev der inviteret i nyt fjernsyn til stuen, så jeg er forberedt til PS5 med 4K og 120 Hz eller eventuelt et Nvidia grafikkort til computeren.
Jeg må tage hatten af for LG og deres OLED. Det er et helt vanvittigt flot billede og helt utroligt, at se fodboldkamp på Viasat UHD kanalen.
Jeg så lige Bayern Vs Dortmund i går og hold nu kæft det var vildt 😁
#61 er du ved og bygge en 12år gammel maskine?
#66 Den video er så epic 😀
#71 hvilken model er det, jeg vil lige tjekke den på tuben om det er noget jeg skal masturbere til :savlesmiley:
Det er en Suzuki SV650 Yoshimura Edition 😀
Min gamle Garmin Active iPhone 5 mobil holder til bilen er efter +5års værnepligt død i tjeneste, så det var tid til at finde en ny holder til min telefon til bilen.
Men da der storts set ikke findes nogle ordenlige holdere med fastmonteret lightning kabel, måtte jeg jo kigge efter en med QI trådløs opladning, men jeg ville ikke have en, hvor armene er fjerderet, så man skal bøvle med at sætte telefonen i og ud af holderen.
Så valget faldt på Xiaomi Mi 20W Wireless Car Charger, da den er med motoriseret gribe arme og så er det noget mere lækker at se på, kontra alle de andre jeg er faldet over på nettet.
Samt et Ugreen 90graders USB-C kabel (da det medfølgende ikke er vinklet)
#75 smider du også et billede op når systemet er samlet færdigt?
#76 Det skal jeg nok. Venter stadigvæk på min EK coolstream pe 360 fra coolerkit. Den har jeg nu ventet på i over 1 måned nu
Nye Noctua blæsere til min 3D printer.
Samt en Apple Thunderbolt 3 til 2 adaptor (skal bruges den modsatte vej)
Nyt grafikkort til min nye Razer Core x (#78) som skal tilsluttes min Mac Mini for at få mere POWER!!
(opgradering fra et RX560), for ja jeg gamer nogle gange på min Mac (PUHA, fy føj, "nobody play games on a mac": https://youtu.be/Z0QgBX4WFKQ?t... )
Min 10 år gamle Dell U2410 vs Den nye Dell S2721DGF
Så skal jeg bare lige vende mig til 27" Men det går nok hurtigt da det kun er et spring fra 24" til 27"
Det er en lækker skærm kan kun anbefale den, skal der games i aften.
Men mit MSI R9 390 8 GB hoster lidt i Fallout 4, he he...Det har også 5 år på bagen, så det har den gjort godt....Så må vi se hvad Big Navi kan
#86 tror det var det samme kort jeg købte da jeg gik fra voodoo 5
Bullet skrev d. 10-10-2020 05:39:25
#89 Son of..... den er el grande, Lav gerne en build log af det når du går i gang :D
Det gøre jeg gerne 😁
Dette er købt i år til når der køres ræs. kan sgi ikke finde ud af og poste billederne direkte, De fylder alt for meget :( Så håber da i gider tjekke mit link og se riggen ;)
jeps, en ven havde lavet langt link kabel så vi kunne sidde og spille doom på hver sit værelse
poulsen48 skrev d. 10-10-2020 00:36:10
Andre end mig der kender disse fede titler ?
Om ikke andet kan jeg nu sige at de er en del af min samling 😁👏👏⭐⭐⭐⭐⭐
Go aften HWT.
De sidste par md. har jeg købt, ventet, købt noget mere, ventet endnu mere, savet og samlet og justeret, og er ikke helt færdig......men nu kan det bruges 🙂
Det består af Fanatec CSW 2,5 og F1 Limited 2020 købt som nyt. Pedaler V3 købt brugt.
DOF Reality M2 motion (tror jeg sælger den igen) købt brugt.
Play Seat fra tidligere rig (som nok skal skiftes til et SimLab SF1)
Samsung C49HG90 købt nyt. Skærm 2 er bare en ældre 24" Benq.
Gl. Ipad og tlf. til ekstra telemetri data. (gejl)
HTC Vive 1. gen til VR (bruger det ikke, synes ikke kvaliteten er go nok)
Soundbar til lyd. DIY Wind Simulator (DET er fandme gejl) 😉
Det hele er monteret på Alu profiler købt igennem Matronics, og jeg har tegnet det i May-Cad som er et gratis 3d tegne program.
Computeren er et ældre I7 4960x, 32GB ram, 980ti sli, alt sammen på vand i et InWin D-Frame.
Nice. Den er også langt oppe på min ønskeliste over nyt udstyr.
Så er det sidste kommet, til det nye lian li o11 dynamic xl white build. Men nu er jeg sku kommet lidt i tvil om jeg skal have et nyt res/pump for at få flere in/out-let muligheder. For den thermaltake pacific pr22-d5 plus rgb jeg har nu, har kun 1 in og 1 out, så der er ikke de store muligheder for hvordan man vil lave sine tube runs
Kan jeg evt stadig nå at lægge billeder op af mit seneste køb selvom jeg har haft det i en uge nu. Som der er opgraderingen af min pc.
#109 det er ikke januar endnu
Første dele til et komplet nyt build er ankommet.
Dele kommet nu er:
Logitech G910 Orion spectrum Keyboard
Logitech G903 Lightspeed wireless mus.
Phanteks Vertical GPU mount og riser kabel + ODD bay bracket
Phanteks RGB strips
Crucial MX500 2 TB sata SSD
2 x Aqua Computer Aquaero 6 XT multi controller
116# Det ser spændene ud. Bliver det Amd eller Intel
_Letni skrev d. 02-12-2020 21:07:35
116# Det ser spændene ud. Bliver det Amd eller Intel
Ind til videre satser jeg på et Zen 3/nvidia ampere build.
Men det er sat på standby ind til videre. Zen 3 og ampere er ikke til at opdrive og på jobbet er ordre tilgang gået stærkt tilbage, så jeg vil lige vente og se hvad det ender med. Kan forstille bossen snart vinker med en fyreseddel. Håber det ikke, men jeg skal nok være forberedt på det kan ske.
119# Ja Zen 3 skal du nok blive glad for.
Jeg gik direkte fra min Xeon X5650 @4,2 til min Ryzen 5 3600 og det kunne da mærkes.
_Letni skrev d. 02-12-2020 21:40:24
119# Ja Zen 3 skal du nok blive glad for.
Jeg gik direkte fra min Xeon X5650 @4,2 til min Ryzen 5 3600 og det kunne da mærkes.
Ja jeg er ikke i tvivl om at der bliver en god forskel. Hvilken cpu jeg ender op med afhænger af job situation efter nytår og hvad der rent faktisk kommer på lager.
Det kan tiden kun vise. Det stadig lidt usikker tider med det her corona skrammel.
Jeg "kom til" at købe lidt upgraderingen til min Ender 3.
Micro Swiss Direct Drive Extruder
En Two Trees Pancake Stepper motor til ovenstående.
Nye "bedre" hjul, samt ekstra temp- føler og heater cartridge.
Et Intel X540-T2 10GBE netkort (købt brugt)
En ordentlig stak brugte UPS'er.
Kender ikke lige så meget til model mm i nu, me de ser ud til at de fleste skulle være 1800W/2000VA med gode batterier i.
De sidste Black friday ting er landet:
Dual Z upgrade til min Creality Ender 3 Pro 3d printer
4 Styks M.2 SSD kølere, samt en PCIe adaptor til 4 m.2 x4 NVME SSDer.
Og lidt forskelligt fra auktion:
237 x 3m netkabler i forskellige farver, samt 331 styks RJ45 Cat6 løse stik.
Så jeg løber ikke lige tør for færdiglavet 3m netkabler de næste 14 dage 🤣
Lidt DDR4 Ram:
2 stk. 8 GB DDR4 Transcend 2133 MHz (ts1glh64v1h)
1 sæt: 2 x 8GB DDR4 Crucial 2666 (CT2K8G4DFS8266)
1 sæt Corsair RAM 4 x 8 GB DDR4 Corsair 2400 MHz (cmk32gx4m4a2400c16)
Samt:
1 x Hikvision DS-1272ZJ-110B Vægmontering beslag
1 x PowerWalker NMC Card
16 x GooBay C13 til C14 PDU kabler 3M
1 x Belkin Omniview 1x16 KVM-over-IP switch
3 x Belkin USB KVM interface
4 x Ubiquiti ER-RMKIT
I forlængelse af #116 hvor jeg fik de første dele hjem til ny PC, er her sidste del som når at komme i år.
Dele som kommet hjem nu er.
PSU: Phanteks Revolt X 1200 Watt 80 Plus Platinum certified PSU
CASE: Phanteks Enthoo 719 Black version.
RAM: G.Skill Trident Z Royal silver/gold 3600 MHz CL14-15-15-35 1,45 volt (4 x 8 GB and 2 x 16 GB, så begge kit er 32 GB)
MONITOR: ASUS TUF VG27AQL1A 27" 1440P 170 Hz når den er i overclock mode.
Har uploaded billeder i imgur, da min post ellers ville blive ret lang.
Holy cow!
77" CX - luksus!
Dagens impuls køb:
MSI x399 gaming Pro carbon AC
AMD Threadripper 1900x
Enermax liqtech 360 TR4 II
Noctua NH-U9 TR4-SP3
Samt dagens levering fra Ubiquiti
2 x UniFi U6-LR (Unifi AP WiFi 6 Long Range)
900mbit+ på trådløs 😎 (via et Intel AX200 netkort)
Så har du vidst også masket den ud på hastigheden (desværre). Jeg forstår ikke, hvorfor LAN-interfacet på den kun er 1 Gbit, når nu AX-standarden har potentiale til mere.
...Jeg er også så småt gået i gang med at købe dele til en ny NAS, der primært skal bestå af SSD lagerplads. Det vil dog samtidigt "kræve" en opgradering af mit netværk til 10 Gbit, så der går nok lidt tid, før det hele er på plads.
Ja det er lidt mærkeligt at de som minimum ikke har smidt en 2.5Gbit port i AP'et.
Men jeg håber da godt nok, at deres U6-Pro (eller hvad navnet nu bliver) kommer til at have en hurtigere port, om det er en 2.5/5Gbit eller 10Gbit er ligemeget, men 1Gbit bliver som det ser ud allerede med LR en begrænsning.