tror det vil skabe en masse kundeflugt på grund af deres ry lige nu.... og ja ved godt at fullrate var et datter selskab :)
#1 Ja, jeg er kunde af Fullrate er utrolig glad for det, men nu ved jeg sku ikke lige -_-
#2
Nej forstår dig godt, personligt har jeg det sådan, at alt der har med yousee at gøre skal jeg ud af, jeg vil simpelthen ikke støtte deres monopol tanke gang.
Vi har f.eks den store pakke gennem vores boligforening (vi har opsagt den) men synes godt nok at jeg føler mig snydt af det antal kanaler jeg har nu, som jeg vel og mærket gider at se.
Jeg har været kunde hos Fullrate siden de startede. Nu forudser jeg at inden for 6mdr vil prisen stige, når man er så heldig at få yousees dejlige service. Og derefter finder jeg et nyt selskab.
Der er da ikke den store pris forskel på yousee og fullrate eller telmore som de også ejer, de er alle alt for dyre i forhold til andre selskaber, har selv Call me og har mindst ligeså god dækning som jeg havde ved yousee
#5 Tja.... Jeg har fullrate nu, og for EU Mobil Fri tale + 45 GB + 10GB EU DATA for 139, og 1000/100 for 339 DDK.
Har ingen mail fået fra fullrate endnu, mens andre jeg kender har fået mail at de bare skal betale det sammen, så er spændt på at se hvad de skriver til mig.
de starter altid med at lade folk betale det samme, og så indenfor 1 års tid, gæt hvad der så sker, så stiger priserne og det man får med i pakken bliver ringere.
#7 det jo sådan yousee gør hvert år og næste år og næste år 😛
inden for telefoni og internet er Yousee overhovedet ikke konkurrence dygtige ,inden for tv jo der er de,folk skulle prøve at vende tingene lidt om, jeg forstår sku godt at yousee ville have discorvery kanalerne ned i bland selv pakkerne, netop for så kan folk der vil se fodbold og andet sport selv vælge om de vil betale for det . og lade os andre om at vælge de kanaler vi ville have, bare se hvad sportpakken på Dplay og Viaplay koster
Mon ikke det er pga den store kundeflugt at de har fået fat i fullrate. Nu har de på papiret igen en masse kunder. Og så kan de self sætte prisen op efter noget tid.
Jeg er ved fastspeed og telmore og på et tidspunkt bliver de sikkert også til yousee. Jeg vil være træt af at skulle stige i pris. De 69kr til mobilabonement, er nok svært at matche
#10 Hvordan køre fastspeed hos dig? for du en stabil 1000/100?
inden for telefoni og internet er Yousee overhovedet ikke konkurrence dygtige ,inden for tv jo der er de,folk skulle prøve at vende tingene lidt om, jeg forstår sku godt at yousee ville have discorvery kanalerne ned i bland selv pakkerne, netop for så kan folk der vil se fodbold og andet sport selv vælge om de vil betale for det . og lade os andre om at vælge de kanaler vi ville have, bare se hvad sportpakken på Dplay og Viaplay koster
Skrev phg d. 20-01-2020 21:52:52
Enig. Er fint tilfreds med yousee hvor vi bor. Vi havde ellers TDC Home Trio, men så blev det lavet om til Yousee, men da yousee egentlig ikke har pakkedækning hvor vi bor, så har vi nogle ekstra tv programmer og div c-more fordele etc, så vi har ikke nogen typisk yousee programpakke. Den er vi godt tilfreds med.
Har egentlig altid været glad for Discovery og har haft det siden 1987, men i de sidste 5-6år er der gået for meget reality og shows i det, og kedelige dokumenterer eller mange genudsendelser, så jeg synes ikke det var meget værd længere.
Så er der bestilt mobilabonnement hos cbb.
#11
Jeg er meget tilfreds. Jeg kom fra yousee og blev mere og mere træt af højere priser og dåligere produkt.
Jeg har så købt fast ip oveni til 19kr da je ghar en domoticz server. Men i de 3 måneder jeg har været der, har det kørt ganske fint. Hastigheden svinger lidt men jeg har endnu ikke oplevet under 600/10
Der har været enkelte gange hvor det virkede som om at routeren har genstartet, hvilket har resulteret i et udfald på få minutter. Fastspeed kunne ikke se noget andet end 100% pakketab da min linksys router afviser deres ICMP pakker. Hvad det så end betyder.
Og så er det lidt træls at der er ikke er månedlig betaling
Jeg gik fra 150/30 ved yousee og ved at skifte kunne jeg droppe grundpakken ved boligforeningen, så ca 170kr sparet pr måned.
#13
det tror jeg du bliver glad for, jeg bruger godt nok Call me men de kører på samme netværk som CBB, og jeg oplever ingen problemer med dækningen
#13
det tror jeg du bliver glad for, jeg bruger godt nok Call me men de kører på samme netværk som CBB, og jeg oplever ingen problemer med dækningen
Skrev phg d. 21-01-2020 20:08:13
Især fordi jeg kommer til at spare 50kr. på abonnementet, så jeg jeg kan komme ned på 6 timer og 6GB, de sidste 6 måneder har jeg kun været over 1 time og 1GB 1 gang.
Havde oprindeligt også fullrate pga. internet, men når man flytter på landet, så må man nøjes med fiber i stedet for xDSL :P
#14 Er der ikke månedligt betalting ved fastspeed? hvordan betaler du så?
#17 Niks men det er ligefør det er bedre end at skulle betale den 2 sidste hverdag som ved yousee. Det er det eneste firma jeg kender hvor man betaler dagen før man får løn.
Hos Fastspeed betaler du dit abonnement kvartalsvist forud. Det betyder, at du betaler 3 måneder forud for et kvartal. Du betaler den 1. dag i kvartalet som vist her:
havde også fullrate og var egentlig godt tilfred indtil de røvrendte mig.
Havde indernet abo hos hvor prisen var fast og aldrig ville stige, men så satte de bare prisen op.....
indtil videre har jeg kun fået et tilbud på mobil abo... har intet hørt om mit net.
Men EU Fri tale, sms og 40GB Data/ 10GB EU + Yousee Musik for 129kr, det er 20 kr billigere end det jeg havde før.