Jeg tror Komplett er ved at gå på røven :-S øv...
Tror ikke helt du skal regne med det, for Komplett er jo ikke et dansk firma, men derimod norsk :)
jeg håber det ikke, men de sælger ikke ret meget, så man kan godt sige det ikke køre ret godt for dem..
CVR-nr 25299183 CVRP-nr 1007931502 – Under tvangsopløsning
det er hvad der står ud for CVR-nr.
men komplett består jo af mange selskaber, og det regnskab er jo tilbage fra 2017, det kan jo være at de har ændret selskabsstrukturen siden der ikke er mere siden.
Der er jo mange firmaer som udnytter den gunstige danske skattelovgivning vi har, f.eks. laver investeringer fra deres udenlandske datterselskaber i moderlandet, for at slipper for at betale så meget i skat.
Tror ikke helt du skal regne med det, for Komplett er jo ikke et dansk firma, men derimod norsk :)
Skrev GhostHuntr d. 25-01-2020 15:18:56
Hovsa - nevermind... Tænkte på elgiganten
Mon det ikke er relateret til den danske afdeling af Komplett, som vist nok ikke eksisterer mere? Meget af deres support er på engelsk nu
Jeg tror Komplett er ved at gå på røven :-S øv...
https://www.proff.dk/firma/kom...
Skrev bender!!! d. 25-01-2020 15:11:55
Øhhh - Nej... Komplett er en del af Komplet Group. Hovedaktionær i Komplet Group er Tvist 3, der har Hagen-familien som hovedaktionær, de er gode for milliarder...
okay det kun lidt bedre, Likviditetsgrad er godt nok dårlig..
okay det kun lidt bedre, Likviditetsgrad er godt nok dårlig..
Skrev bender!!! d. 25-01-2020 20:36:55
Tjener man ingen penge, så betaler man heller ikke skat :D Det er formentlig investeringer :D
Det er vel lige som alle andre udenlandske selskaber i Danmark. Alle de store selskaber arbejder med bragende underskud siden de åbnede i Danmark - officielt. Pengene bliver bare kanaliseret ud af landet og så slipper de for at betale skat. 🙂
Ja det er meget normal . gider da heller ikke slev at betal skat :D
Tror jeg holder mig til de helt danske som computersalg.dk
Jeg vil langt hellere betale lidt ekstra og støtte er dansk firma, som rent faktisk bidrager til statskassen og danske lønmodtagere.
Ja det er meget normal . gider da heller ikke slev at betal skat :DSkrev wood pandaer d. 30-01-2020 10:31:56
Nej du gad heller ikke den gratis skole..... 😀😀
+1 #10 og #13
-------------CB
Ja sådan er det desværre med de multi-nationale selskaber, hvor pengene bare flyttes over til det land med laveste selskabsskat. Man kan dog argumentere for at dem der trods alt har en afdeling og ansatte i Danmark bidrager ved at have ansatte og skabe arbejdspladser. Det er jo værre hvis man køber direkte på web-shops i udlandet hvor de hverken betaler selskabsskat eller skaber arbejdspladser - så ryger det hele ud af landet. 🙂
Det gik da fint med mit indkøb hos dem, priserne kunne være bedre, men jeg er glad for den skærm jeg købte.