Hej,
Jeg har sådan et kabinet som i overskriften. Men jeg ønsker om folk har en bedre mening end min, vedr. airflow.
Jeg har sat i toppen Crosair CPU køler med 3 x 120 mm blæsere som nok puster luften ud.
I fronten er der standard 3 x 120 eller 140 mm og suger ind. Og på bag er der 1 som også blæser ud.
Hvad skal jeg gøre for at optimere det bedst muligt.
Syntes faktisk også det larmer en del.
Du har sat dem op til optimal airflow nu, så det eneste du kan gøre er at købe bedre fans.
Det største problem med det kabinet og lign. er, at fronten er lukket og der kommer kun luft igennem siden - men som #1 skriver du kan kun optimere med bedre fans eller så skifte kabinet
Jeg har droppet mit H700i. Kæmpede netop med airflow og højere temps.
Skiftede alle blæsere til Noctua uden den væsentlige forskel. Så har istedet skiftet over i et PureBase 500, og har ikke temp problemer længere.
Ville det give noget hvis CPU køleren sad i fronten og sugede ”kold” luft ind i stedet for at sidde i toppen og puste varm luft igennem? Ja, det er tæt det kabinet og ikke meget plads at suge luft ind i fronten.
ja, ok. Bedre fans kunne nok også gøre noget ved larmen. Eller slukke for dem helt måske!