Hej,
Min gamle Far er møbelsnedker, og det er tit jeg har nogle idéer, som jeg har svært ved at forklare min Far. Jeg er også en klovn til at lave en rigtig arbejdstegning.
Derfor søger jeg en person, som mod rimelig betaling vil lære mig at lave grundlæggende modellering i Google Sketchup, eller Blender, så jeg kan visualisere mine idéer.
Jeg bor i Horsens.
Brug Fusion360 i stedet. Gratis for private og MEGET bedre.
Die_Happy skrev d. 11-05-2020 09:51:23
Brug Fusion360 i stedet. Gratis for private og MEGET bedre.
OK, det kigger jeg på
Boomboy skrev d. 10-05-2020 22:15:34
Jeg har lidt erfaring i sketchup i forbindelse med 3d print.
Jeg har ladet mig forstå at blender skulle være bedre til abstrakte og dynamiske former.
OK, kan du undervise mig? Evt. via TeamViewer, hvis du bor langt fra Horsens?
#5 Lyder ikke til at du overhovedet har prøvet Fusion360. Det eneste der passer på din analogi med paint og photoshop, er at jeg er enig i at det der kommer ud af sketchup for det meste ligner l*rt.
Fusion360 er lige så nemt at bruge som sketchup, men har mulighed for langt flere og meget avancerede funktion, som man kan gøre brug af når ens evner er til det. Licensen udløber ikke - jeg har haft min i lang tid.
Det er bare at gå i gang: https://www.youtube.com/user/T...
Lette at forstå videoer, der guider dig hele vejen igennem, trin for trin.
#7 Hvem var det der startede med at diskutere og kaste med mudder? Sjældent jeg siger det her til nogen, men til dig er det berettiget: Fjols.
Jeg kan tegne i Blender, Fusion, SolidWorks, Inventor etc. Sig til hvad du vil have hjælp til 🙂
Og hvis du vil lære selv, så er skillshare og YouTube et godt sted at starte :)