Min Epson Expression Premium XP-645 (samme som en XP-640 eneste forskel er farven) vil ikke printe noget jeg har åben i chrome og så højre klikke for at printe ud
En anden version af et program som ikke vil printe noget ud, det vil sige det kommer heller ikke noget ud på papiret med denne printer program,software.
Det jeg skal gøre er at tage et screenshot af det jeg vil have printet ud og så kan jeg lave en kopi af det som ser sådan ud.
Hvordan for jeg min pc til at bruge samme program til at printe med, få min browser til at sende tekst,data videre til min printer så jeg kan få printet noget ud. Det kun når jeg bruger den sidste software (sidste billede) at den vil printe noget ud.
Har ingen anelse om hvordan man indstille min pc,chrome til at bruge det rigtige program,software.
Kan ikke lige sige dig hvorfor at dit chrome print ikke virker, men en løsning kunne være.
At gemme print fra chrome som pdf og så printe med programmet som virker.
Bossmann_dk skrev d. 31-05-2020 18:48:43
Kan ikke lige sige dig hvorfor at dit chrome print ikke virker, men en løsning kunne være.
At gemme print fra chrome som pdf og så printe med programmet som virker.
Det virker normalt ikke, prøvede med en med farver, det gik, men bare sort tekst (der er nok sort farve) der kommer blankt papir ud, pdf er billede nr 2
Du kunne prøve følgende:
Download driveren til din printer.
Start installationen af driveren.
Når driveren er færdig med at pakke ud/installere, lad være med at trykke OK.
I stedet gå til den folder printer driveren blev udpakket til og kør .inf filen (højre klike, vælg Kør).
Du kan evt. flytte en kopi af folderen til et andet sted så du har en kopi hvis du vil prøve igen.
Virkede for mig da jeg havde problemer med min Xerox farve printer som kun ville printe ud fra Notepad.