Hej
Jeg har et Ranger Vii bundkort og tastatur Steelserie M750 jeg oplever problemer i at tastaturet stopper med at virke når man er i BIOS. Virker fint i windows 10. Nogle der har et fif der går det ikke stopper i BIOS?
Så du kan godt bruge tastaturtasten til at komme ind i BIOS men så snart du er i BIOS så virker tastaturet ikke er det korrekt forstået?
Ellers så sikre dig at i BIOS, under Advanced og USB Configuration at "Legacy USB Support" er Enabled. Den står måske på Auto eller Disabled.
Ja kan godt bruge tastatur til at komme i bios og kan godt bruge det i BIOS men lige pludselig stopper det at virke i BIOS
Må jeg lige tjekke
Anomynous skrev d. 31-07-2020 11:07:35
Ellers så sikre dig at i BIOS, under Advanced og USB Configuration at "Legacy USB Support" er Enabled. Den står måske på Auto eller Disabled.
Okay så det fungerer sommetider eller lidt i bios og forsvinder så sporadisk?
Hvis dit keyboard sidder i en USB3 port, så prøv at sætte det i en USB2 port, hvis du har sådan en.
ja keyboardet fungere som regl i starten når man er i BIOS men perodisk så stopper det med at virke
Prøver jeg i aften
Walenad skrev d. 31-07-2020 12:00:04
Hvis dit keyboard sidder i en USB3 port, så prøv at sætte det i en USB2 port, hvis du har sådan en.