For et stykke tid siden efterspurgte jeg laserprintere der også kunne scanne, og mange anbefalede en HP. Jeg har så i dag modtaget min HP Color Laserjet M479fdw, og indtil videre er jeg rigtig godt tilfreds med den. Eneste ting jeg ikke kan finde ud af er, at når jeg bruger printerens panel til at scanne til min PC, så ender indscanningen altid i mappen "Dokumenter" og hedder noget med scan.
Kan man ikke ændre den indstilling, så scanningerne sendes til en anden mappe? Hvordan gør man i så fald det?
Har ikke selv en HP printer, så kan ikke teste, men det lyder til, at det er dette du efterspørger
Du skal ind på printerens indbyggede web-side. I Stifinder går du i "Netværk". Efter et par sekunder popper alle enheder på nettet frem. Bl.a. din printer. Højreklik på den, og vælg "Åbn enhedens hjemmeside". Her kan du administrere printeren. Under fanen "Scan" kan vu vælge hvilket share på din PC, hvor den skal gemme det indscannede, opløsning, prefix osv.
Tak #1 Det virker fint.
Svedel, min ser noget anderledes ud, men den video i #1 virker (det er også sådan min ser ud)
Tak til begge for jeres info