Hej.
Jeg har en Huawei P20 Pro der skal skiftes bag cover på den. Der er stadig garanti på mobilen. Den er købt ved YouSee. Spørgsmålet er om de kan skifte det eller hvad tror i?
Mvh
Vi kan gætte løs, men du får nok et mere kvalificeret bud hvis du ringer eller skriver til dem, tror jeg.....
Hvorfor skal det skiftes?
Du kommer nok selv til at betale for det, da du kun har garanti i 6mdr + 1 1/2 års reklamation.
Ifixit har en guide hvis at du selv vil skifte det.
Krallex skrev d. 15-08-2020 20:51:11
Hej.
Jeg har en Huawei P20 Pro der skal skiftes bag cover på den. Der er stadig garanti på mobilen. Den er købt ved YouSee. Spørgsmålet er om de kan skifte det eller hvad tror i?
Mvh
Garantien bortfalder ved fysisk skade. Hvordan er din skade sket? 🙂
ICE-Cool skrev d. 15-08-2020 21:37:42
Hvorfor skal det skiftes?
Du kommer nok selv til at betale for det, da du kun har garanti i 6mdr + 1 1/2 års reklamation.
Ifixit har en guide hvis at du selv vil skifte det.
https://www.ifixit.com/Guide/H...
Sludder, Huawei har 2 års garanti 🙂
Hejsa
Huawei skifter dine defekte dele på deres garanti, hvis det er som sædvanligt til Yousee sige at du skal kontakte Huawei - dog har forbrugerrådet for nogle år siden vundet en sag som afgør at butikken der sælger varen står for kontakten imellem slutbruger og producent/importør i produktets garanti periode men tl;dr skaden dækkes af Huawei
Har lige fået min mobil igen igen. De har selvfølgelig skiftet batteriet. De har også skiftet skærmen står der og så har de taget panzer glas på den :)
Jeg er meget tilfreds :)