Froggaming er gået konkurs!

Webshop/producenter d.  24. august. 2020, skrevet af krillep
Vist: 2755 gange.

krillep
 
Overclocker
Tilføjet:
24-08-2020 23:27:53
Svar/Indlæg:
1/1

Ikke køb fra dem. De ignorerer alle pt. ser det ud til og prøver at begrave alt omkring det. De har ikke kommenteret på det offentligt, og ser heller ikke ud til at de gør det foreløbigt.. 

https://imgur.com/gallery/IbzI...

Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
24-08-2020 23:56:53
Svar/Indlæg:
4980/47

De er vist ikke helt i graven endnu med det firma ifølge Cvr.dk , men det lugter noget at han nu opgiver Froggaming som en del af Gaming Group ApS og et Cvr nr som ikke findes overhovedet inde på deres hjemmeside 🤣



shadow1
 
Overclocker
Tilføjet:
24-08-2020 23:59:12
Svar/Indlæg:
273/31
de har lige lavet ændringer i deres cvr - kunne tyde på der er noget galt

22.06.2020 Ændring af adresse

CVR-nummer: 40794360

Navn og adresse:
Christiansen & Bargisen ApS
Lucernemarken 10, Hjallese, 5260 Odense S
Ny adresse: Sivlandvænget 3, Hjallese, 5260 Odense S


Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
25-08-2020 00:14:50
Svar/Indlæg:
4980/47

Ah ja Cvr.dk skulle åbenbart lige opdatere..

Men det ligner da lidt at han nu har solgt 40% af firmaet for et 40k indskud hvis Froggaming ender op under det nye selskab 🤣



mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2020 02:12:51
Svar/Indlæg:
4216/223

OT:

#0 et lille tip når du smider noget på imgur, at lægge det op som Hidden. Andre folk kan stadig se det når du linker, men du er fri for at folk up/downvoter, eller kommer med kommentarer til dit opslag



peterlmad
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2020 17:44:43
Svar/Indlæg:
981/138

Update omkring froggaming 

Kære alle.

I de sidste 24 timer er der floreret rigtig mange rygter vedrørende Froggaming. Med kunder der ikke havde fået deres varer, kunder der ikke kunne komme igennem og kunder der var bange for, at Froggaming var på vej til en konkurs. 

Alt dette, endte ud i, at direktør og medejer Morten kontaktede mig ved i går aftes, og tilbød mig at jeg kunne købe Froggaming. De stod i en situation, hvor de havde hævet nogle penge fra kunder forud, men ikke kunne levere varen. Hvilket betyder at der er nogle kunder, som på nuværende tidspunkt stadigvæk mangler deres varer. Derudover er der nogle kunder som har lagt en ordre, uden at pengene er hævet. Hertil vil jeg gerne gøre opmærksom på, at de 2 ejere ikke har forsøgt at snyde nogen, eller at svindle. Men blot forsøgt at drive en virksomhed efter bedste evner.
Vi er allerede nu, i fuldt sving med at kontakte de pågældende kunder, for at tage hånd om sagen, og levere de manglende varer /Computere. Da pengene er lagt i et andet firma, er det naturligvis en forpligtelse som vi betaler for, af egen lomme, og derved ikke selv tjener noget på. Men vi leverer for at yde god service.

Jeg stiftede i sin tid, d. 23. juli 2015 Froggaming, men efter nogle uoverensstemmelser i april 2019 endte min bror og jeg med at splitte op. Efterfølgende har der været nogle uheldige situationer, hvor komponenter har været byttet rundt, og enkelte kunder har fået dårligere end købte komponenter. Jeg vil gerne understrege, at dette ikke kommer til at ske længere. 

Jeg har dags dato overtaget (købt) Froggaming, hvilket betyder at I nu er i sikre hænder. Froggaming vil blive drevet med samme høje serviceniveau som I kender det fra OGaming, dog vil der her i starten være en indkøringsperiode, og der vil være lidt andre åbningstider i forhold til telefonen. Mails og Facebook chat, vil selvfølgelig også blive besvaret hurtigst muligt. Informationer vedrørende telefonnummer og mailadresse vil komme på et senere tidspunkt, vi har ikke mulighed for at tilgå allerede modtaget beskeder.

I forhold til reklamationer og garantier, så vil vi ikke kunne varetage de garantier der er stillet. Men, for at yde god service vil vi yde 24 mdrs. Reklamationsret, fra købsdatoen, på allerede købte maskiner. I skal blot kunne fremvise en gyldig faktura, udstedt af Froggaming. Informationer vedrørende førnævnte reklamationsret, vil komme hurtigst muligt, som vil uddybe hvad reklamationsretten dækker og ikke dækker. Hertil skal vi gøre jer opmærksomme på, at denne 24 mdrs. Reklamationsret, ikke er noget vi skal yde rent juridisk, men gør af egen god vilje og for at føre jer som kunder godt videre. 

www.Froggaming.dk vil være aktiv indenfor et par hverdage. 

I ønskes alle en rigtig dejlig dag.

Stefan J. Bargisen
Direktør & Stifter
OGaming, Froggaming og QWERTZY

 

 

Fundet andet sted fra 😂



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af peterlmad d. 25-08-2020 17:45:11.


lp_larsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2020 18:10:11
Svar/Indlæg:
403/71

Det er kommet officielt på FB også 



nCa
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2020 19:21:00
Svar/Indlæg:
714/10

Fake News!!!



krillep
 
Overclocker
Tilføjet:
25-08-2020 22:49:05
Svar/Indlæg:
1/1

 

nCa skrev d. 25-08-2020 19:21:00

Fake News!!!

Dog ikke - de har selv sagt til en kunde de var gået konkurs ;)

Stefan (ejer af Ogaming, og vel nu også Froggaming, igen) har skrevet på HOL at forklaringen bare er den pæne version.. så de var ved at gøre noget torskedumt