Project cars er lige udkommet og det skuffer i forhold til project cars 2
Meget anderledes grafik og med mit rx 5600 xt kan jeg med grafikken på medium kun få lige under 100 fps i 2560x1440, med grafikken højere i project cars 2 for jeg ca 140 fps.
Virker meget arkade agtig og føles på ingen måder som en efterfølger til project cars 2 med bedre grafik,flere biler og tweaks som gir bedre gameplay.
Spillet er indtil videre ikke 300kr værd, heller købe project cars 2 til under 100kr
https://www.pricerunner.dk/pl/...
Kan meget bedre li grid (2019) flottere grafik, bedre styring,bedre fart fornemmelse,bedre lyd og kræver ikke så kraftig grafikkort som project cars 3 for at opnå ca 144fps i 2560x1440 OG SÅ DET PISSE BILLIGT, selv hvis det kostede 100kr ville Grid (2019) være hver en krone værd.
Jeg har lige installeret Project Cars 3 men har ikke engang været inde i menu'en endnu, jeg håber ikke du har ret.
Project Cars 2 havde jeg installeret og det var ellers godt synes jeg.
nCa skrev d. 30-08-2020 09:27:54
Jeg har lige installeret Project Cars 3 men har ikke engang været inde i menu'en endnu, jeg håber ikke du har ret.
Det er meget anderledes, slet ikke så flot som grid (2019), det kræver væsenligt kraftigere grafikkort for at få 144hz i forhold til project cars 2
Lidt mærkelig detalje men project cars 1, er at det for mit grafikkort til at køre med blæseren på høje omd som ikke sker med project cars 2
Der for lidt arkade og for lidt racing simulator hvor spillet prøver at få det til at føles som i den virkelig verden.
Minder om forza horizon 4 (ikke lige så godt), grid, grid 2,grid autosport,grid (2019),Dirt showdown, project cars 1 og 2, need for speed shift 2 unleashed, need for speed hot persuit,dirt 3, the crew 2 (synes the crew 1 er super svært at navigere rundt i,meget forvirrende),Track mania nations forever, bare for at nævne nogen af dem jeg har, de er alle sjovere end project cars 3.
Kunne jeg få pengene tilbage for spillet (kinguin) så gjorde jeg det.
Grid 2019 er da langt mere arkade end PC3, men ellers har du ret det er en skuffelse i forhold til de 2 tidliger udgivelser, måske codemaster har været inde og blande sig lidt for meget.
Har du fået spillet det ?
gasolin skrev d. 30-08-2020 19:56:36
Har du fået spillet det ?
Ja jeg har lige kørt et par baner, og du har ret det er meget arcade....
Det er meget anderledes en project cars 1 og 2
Der mangler noget i det spil.