Facebook notifikationer "forsinket"

Diverse d.  10. september. 2020, skrevet af Polywog
Vist: 634 gange.

Polywog

Superbruger
Tilføjet:
10-09-2020 06:55:18
Svar/Indlæg:
197/24

Hej folkens.

Jeg oplever et lettere belastende problem med facebook, som jeg ikke lige kan hitte ud af.

Når jeg går ind i appen på min telefon, så kan der i notifikationer (Den blå klokke) stå feks "6 minutter siden" at noget er slået op eller kommenteret på, og når jeg så vil ind og kigge på det, så kan der stå feks "8 timer siden" nogle gange mere.

Det er sgu lidt irriterende hvis det er en salgs side hvor man godt vil slå lidt hurtigt til.😎

Er der nogle der har oplevet det samme eller noget magen til?

Det er en Nokia 5.3

Walenad

Elitebruger
Tilføjet:
10-09-2020 07:28:38
Svar/Indlæg:
1906/25

Det er ikke direkte dit devices skyld. Det er FB, der vælger hvad du skal have i dit feed. Muligvis kan du cleare cookies og cache for at hjælpe. Men FB kører nogen meget indviklede algoritmer for hvad DU må se og fra hvem.

triedset

Ny Bruger
Tilføjet:
10-09-2020 08:55:58
Svar/Indlæg:
86/0

Kunne forestille mig det er sat op sådan, at du ser notifikationer fra dem man følger hvor Facebook kan tjene flest penge på samme tid i forbindelse med reklamer. Jeg oplever tit at jeg ikke får nogle notifikationer fra nogle af mine venner, hvorimod jeg tit for fra nogle andre. Desuden er der nogle grupper jeg følger som er frivilige grupper, f.eks. forumsgrupper til spil osv. som jeg heller ikke ser så tit. Men når Power, komplett eller nogle af de andre smider noget op, så er jeg sikker på at få det hele.

puma99dk|

Elitebruger
Tilføjet:
10-09-2020 10:45:44
Svar/Indlæg:
501/10

Nu går mange mobil enheder i en form for dvale som pauser application os facebook appen så kan det måske være derfor?

Men forsinkelse af notification selv på Windows 10 via din browser kan os være forsinket.